Kom ik in de chat, ben jij aan het forum lezenhenriët schreef:oefening baart kunst.. alle begin is lastig... maar je krijgt t heus door..Avi schreef:Paten over gevoelige dingen waar een ander niets mee te maken heeft, zou ik niet in de chat doen. Dan mail ik liever. Chat is openbaar.
je kunt nl ook prive chatten eventueel....
Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
Re: Ik zit in de chat... kom je ook? [2]
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
okalbion schreef:Kom ik in de chat, ben jij aan het forum lezenhenriët schreef:oefening baart kunst.. alle begin is lastig... maar je krijgt t heus door..Avi schreef:Paten over gevoelige dingen waar een ander niets mee te maken heeft, zou ik niet in de chat doen. Dan mail ik liever. Chat is openbaar.
je kunt nl ook prive chatten eventueel....
ik ben r
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Sorry, ik was al weer weggegaanhenriët schreef:
ok
ik ben r
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
.......en ik dacht nog wel veel mensen aan te treffen........
Wie o wie?

Wie o wie?
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Een heleboel personen zijn aan het chatten. de één is moe, de ander kletst heel veel, nog één moet bijna naar bed en het onderwerp is...
Het waren niet de spijkers die Jezus aan het kruis vastgenageld hielden, maar Zijn liefde voor ons.
Avi schreef:Een heleboel personen zijn aan het chatten. de één is moe, de ander kletst heel veel, nog één moet bijna naar bed en het onderwerp is...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- MarthaMartha
Mmmm... wilde ik weer eens de chat bezoeken.... gaat het niet, moet nog iets voor geïnstalleerd worden...
nog even geduld mensen.... (en ik het meest
)
nog even geduld mensen.... (en ik het meest
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- JolandaOudshoorn
MarthaMartha schreef:Mmmm... wilde ik weer eens de chat bezoeken.... gaat het niet, moet nog iets voor geïnstalleerd worden...
nog even geduld mensen.... (en ik het meest)
Ik weet, mijn Verlosser leeft
judith schreef:lol, in de chat tegen jezelf praten. - hmm- dat verveeld al snel.
Dit
En dit nóg beter:
JahAfgewezen schreef:judith schreef:lol, in de chat tegen jezelf praten. - hmm- dat verveeld al snel.
![]()
Dit![]()
is beter.
En dit nóg beter:!
en nu ben je weg...judith schreef:lol, in de chat tegen jezelf praten. - hmm- dat verveeld al snel.
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
tja .. sorry..Avi schreef:Een heleboel personen zijn aan het chatten. de één is moe, de ander kletst heel veel, nog één moet bijna naar bed en het onderwerp is...
ook ik heb wel eens vakantie nodig...
maarre binnenkort kom ik weer s de deur opendoen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....