ik neem de uitdaging aanJolandaOudshoorn schreef:DEAL!!!!fluitje schreef:Eén jurylid kan het nooit beoordelen dus dat kunnen we samen doen Jolanda/![]()
en ik heb helemaal niet gezegd dat ik niet kom.

jij ook mister?
ik neem de uitdaging aanJolandaOudshoorn schreef:DEAL!!!!fluitje schreef:Eén jurylid kan het nooit beoordelen dus dat kunnen we samen doen Jolanda/![]()
wat wil jij eten als je bij mij komt??hmprff schreef:ik moet er niet aan denken...smiddags op een vrije zaterdag...witlofJolandaOudshoorn schreef:DEAL!!!!fluitje schreef:Eén jurylid kan het nooit beoordelen dus dat kunnen we samen doen Jolanda/![]()
alles behalve witlofJolandaOudshoorn schreef:wat wil jij eten als je bij mij komt??hmprff schreef:ik moet er niet aan denken...smiddags op een vrije zaterdag...witlofJolandaOudshoorn schreef:DEAL!!!!fluitje schreef:Eén jurylid kan het nooit beoordelen dus dat kunnen we samen doen Jolanda/![]()
inderdaadJolandaOudshoorn schreef:mmm voorlopig heb ik nog wel even de tijd om wat te verzinnen, 2 juni heb je de laatste, toch??
helma schreef:wij aten gebakken krieltjes; sla, rauwkostsalade, sperzieboontjes
met een oranjeschnitzel van M&M![]()
ze kregen allemaal een hele...dat gebeurt anders nooit
het was zo heerlijk dat mijn man er een glas wijn bij ging halen
dan is het echt culinair niveau
MarthaMartha schreef:helma schreef:wij aten gebakken krieltjes; sla, rauwkostsalade, sperzieboontjes
met een oranjeschnitzel van M&M![]()
ze kregen allemaal een hele...dat gebeurt anders nooit
het was zo heerlijk dat mijn man er een glas wijn bij ging halen
dan is het echt culinair niveau![]()
Voor alle duidelijkheid: ik ben geen kilo's kwijt geraakt....
hebben jullie ook ochtend- en avondlunch?JolandaOudshoorn schreef:net heeft manlief een heerlijke pan soep gemaakt bij de middaglunch!
Geen mij maar een pan heerlijke soep.JolandaOudshoorn schreef:net heeft manlief een heerlijke pan soep gemaakt bij de middaglunch!
Hendrikus schreef:hebben jullie ook ochtend- en avondlunch?JolandaOudshoorn schreef:net heeft manlief een heerlijke pan soep gemaakt bij de middaglunch!