msiscien kom k ook wel.....MarthaMartha schreef:waar blijft iedereen???JolandaOudshoorn schreef:het lijstje is nog niet zo groot.helma schreef:1.hmprff
2. Democritus
3. MarthaMartha
4. JolandaOudshoorn
5. Gijs83
6. Helm@
jvdg zal nu ook niet komen, maar hij geniet van de mini-meetings rondom zijn bed
demo niet................helma schreef:1.hmprff
2. Democritus
3. MarthaMartha
4. JolandaOudshoorn
5. Gijs83
6. Helm@
Vergeef hem ..... soms heeft hij zoiets..... verder is ie errug lief!Democritus schreef:Inderdaad Menschen ik was gansch en al vergeten dat het Culinair Open 2009 op onze tennisverein van start gaat...... tja en als organisator moet je er dan wel zijn.
Dus als er mensen met MM een rondje willen wandelen....... pak je kans.
Verzoeken ondertekend, gedateerd en in drievoud indienen (via PB).
ach.. daarom heb ik maar aan zijn verzoek toegegevenMarthaMartha schreef:Vergeef hem ..... soms heeft hij zoiets..... verder is ie errug lief!Democritus schreef:Inderdaad Menschen ik was gansch en al vergeten dat het Culinair Open 2009 op onze tennisverein van start gaat...... tja en als organisator moet je er dan wel zijn.
Culinair Open.................. Hé Demo, kunnen ze daar op de meeting niet van meegenieten, iets culinairs wat je dan even komt brengen.Democritus schreef:Inderdaad Menschen ik was gansch en al vergeten dat het Culinair Open 2009 op onze tennisverein van start gaat...... tja en als organisator moet je er dan wel zijn.
Nog steeds dus?MarthaMartha schreef:Vergeef hem ..... soms heeft hij zoiets..... verder is ie errug lief!Democritus schreef:Inderdaad Menschen ik was gansch en al vergeten dat het Culinair Open 2009 op onze tennisverein van start gaat...... tja en als organisator moet je er dan wel zijn.
Uiteraard!freek schreef:Nog steeds dus?MarthaMartha schreef:
... verder is ie errug lief!
Luther komt ws. ook, met pruik, baret en grote zwarte cape aan, en een Luther-tonzuur...helma schreef:en waar blijft Luther...
** ik neem een fototoestel mee **Luther schreef:Luther komt ws. ook, met pruik, baret en grote zwarte cape aan, en een Luther-tonzuur...helma schreef:en waar blijft Luther...
Vooral dat laatste intrigeert me...Luther schreef:Luther komt ws. ook, met pruik, baret en grote zwarte cape aan, en een Luther-tonzuur...helma schreef:en waar blijft Luther...