rare gewaarwording. je zou bijna aan jezelf gaan twijfelen. Gelukkig dat het geld door de bank, of verzekering, wordt uitgekeerd.Hendrikus schreef:Bij de bank geweest.
Afgelopen zaterdag in de supermarkt wilde ik betalen, maar m’n pas bleek geblokkeerd te zijn. Thuis via internetbankieren even gecheckt wat er aan de hand is: twee grote bedragen opgenomen in Engeland, midden vorige week. De bank had daarop de pas al geblokkeerd. Gebeld met Interhelp: pas moet zijn geskimd. Zwager wist te vertellen dat dit recent vaker was gebeurd bij de kaartjesautomaat op ons NS-station. En inmiddels is duidelijk dat ook mijn pas daar is geskimd. De bank is ervoor verzekerd, het geld komt wordt binnen enkele dagen gestort, ik krijg een nieuwe pas + pincode.
Maar je staat raar te kijken als je opeens bijna blut blijkt te zijn terwijl er net salaris binnen was gekomen…
Wat doen we vandaag? [4]
- JolandaOudshoorn
Re: Wat doen we vandaag? [4]
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Dank je wel!Wilma van den Berg schreef:Heel veel succes gewenst Kippetje! Doe het niet alleen maar verwacht het, biddend en vertrouwend, van Hem!Kippetje schreef:ik heb om 12.00u een examen
Het ging trouwens 'lekker' heb er een goed gevoel bij, maar moet nu wel 4-6 weken wachten voor de uitslag.........
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
Wat vervelend joh, natuurlijk is het fijn te weten dat het geld terug komt, maar het blijft waardeloos zulke dingen....JolandaOudshoorn schreef:rare gewaarwording. je zou bijna aan jezelf gaan twijfelen. Gelukkig dat het geld door de bank, of verzekering, wordt uitgekeerd.Hendrikus schreef:Bij de bank geweest.
Afgelopen zaterdag in de supermarkt wilde ik betalen, maar m’n pas bleek geblokkeerd te zijn. Thuis via internetbankieren even gecheckt wat er aan de hand is: twee grote bedragen opgenomen in Engeland, midden vorige week. De bank had daarop de pas al geblokkeerd. Gebeld met Interhelp: pas moet zijn geskimd. Zwager wist te vertellen dat dit recent vaker was gebeurd bij de kaartjesautomaat op ons NS-station. En inmiddels is duidelijk dat ook mijn pas daar is geskimd. De bank is ervoor verzekerd, het geld komt wordt binnen enkele dagen gestort, ik krijg een nieuwe pas + pincode.
Maar je staat raar te kijken als je opeens bijna blut blijkt te zijn terwijl er net salaris binnen was gekomen…
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
Ik kom graag in Engeland, maar deze keer was ik er toch echt niet geweest….JolandaOudshoorn schreef:rare gewaarwording. je zou bijna aan jezelf gaan twijfelen. Gelukkig dat het geld door de bank, of verzekering, wordt uitgekeerd.Hendrikus schreef:Bij de bank geweest.
~~Soli Deo Gloria~~
Een vrije dag......... en goed weer dus weer verder aan het werk in de tuin.
Heeeel langzaam gaat het steeds verder vooruit, maar we zijn er nog lang niet.
Straks mijn zoon ophalen van Schiphol.
Heeeel langzaam gaat het steeds verder vooruit, maar we zijn er nog lang niet.
Straks mijn zoon ophalen van Schiphol.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
met mijn drie logeetjes naar het uilenbos geweest in lunteren, speeltuin - kinderboerderij - pannenkoekenhuis. Moe maar voldaan weer thuis gekomen, de hele boel gebadderd en nu slapen ze heerlijk...... ik ben even hier en dan ga ik er achteraan...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Als ik het woord 'bands' denk ik gelijk aan herrie, daar moet ik niet wezen! Ik vraag me(zonder een discussie te gaan voeren) of dat past bij het christelijk geloof.Marnix schreef:Nee, naar het bevrijdingsfestival / defilé met een paar vrienden / vriendinnen. Defilé is altijd mooi. En daarnaast komen er een aantal leuke bands.Gijs83 schreef:Naar de herdenking waar Pieter van Vollenhoven ook bij is?Marnix schreef:werken. Morgen naar wageningen!
Ik ga zo meteen mijn maandagmiddagwijk bij de post doen. Vanavond nog een paar ritten met de rolstoelbus. Tussendoor zal ik hier wel even wezen.
vandaag met m'n zus en een gedeelte van haar gezin/mijn gezin naar de Julianatoren Apeldoorn geweest. Ze hebben genoten
op de terugweg even langs De Naald gereden en uitgestapt om de bloemen e.d. te bekijken. best aangrijpend allemaal...

op de terugweg even langs De Naald gereden en uitgestapt om de bloemen e.d. te bekijken. best aangrijpend allemaal...
Wat gaan we weer lekker kort door de bocht...Gijs83 schreef:Als ik het woord 'bands' denk ik gelijk aan herrie, daar moet ik niet wezen! Ik vraag me(zonder een discussie te gaan voeren) of dat past bij het christelijk geloof.
En wat kopen we nu voor zo’n flauwe opmerking “zonder een discussie te gaan voeren” nadat je eerst zo’n ongenuanceerde trap hebt uitgedeeld?
~~Soli Deo Gloria~~
- JolandaOudshoorn
ach joh, laat nou...Hendrikus schreef:Wat gaan we weer lekker kort door de bocht...Gijs83 schreef:Als ik het woord 'bands' denk ik gelijk aan herrie, daar moet ik niet wezen! Ik vraag me(zonder een discussie te gaan voeren) of dat past bij het christelijk geloof.
En wat kopen we nu voor zo’n flauwe opmerking “zonder een discussie te gaan voeren” nadat je eerst zo’n ongenuanceerde trap hebt uitgedeeld?
Ik ben net naar de plaatselijke doddenherdenking geweest met mijn zoon. Wordt een vaste gewoonte denk ik.
Ik weet, mijn Verlosser leeft
even helemaal weg..
DE
DE

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
met de kinderen iets leuks doen. Alleen jammer dat het slecht weer is.
Vanmorgen op de computer wat aan het rommelen.
4 Gig kaartje voor mijn PDA gehaald dus nu even wat muziek overpompen.
Vanmiddag naar de Maxis in Muiden. althans het winkelcentrum daar. Maxis zelf bestaat niet meer.
Gewoon er even uit.
en de opdracht gegeven: wat moeten we eten vanavond, dan ík kook.
4 Gig kaartje voor mijn PDA gehaald dus nu even wat muziek overpompen.
Vanmiddag naar de Maxis in Muiden. althans het winkelcentrum daar. Maxis zelf bestaat niet meer.
Gewoon er even uit.
en de opdracht gegeven: wat moeten we eten vanavond, dan ík kook.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Heel wat speuren op YouTube naar materiaal om aan m'n Hyvespagina toe te voegen, al heel veel gevonden van allerlei aard en strekking.
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens schreef:Heel wat speuren op YouTube naar materiaal om aan m'n Hyvespagina toe te voegen, al heel veel gevonden van allerlei aard en strekking.
Dan zal je wel een interessante hyves hebben, 'k zal het eens gaan bekijken

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)