Wat doen we vandaag? [4]
Re: Wat doen we vandaag? [4]
huishouden
ik heb om 12.00u een examen 

Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
Uitzieken.
wat vervelendMister schreef:Uitzieken.
sterkte en beterschap
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Bij de bank geweest.
Afgelopen zaterdag in de supermarkt wilde ik betalen, maar m’n pas bleek geblokkeerd te zijn. Thuis via internetbankieren even gecheckt wat er aan de hand is: twee grote bedragen opgenomen in Engeland, midden vorige week. De bank had daarop de pas al geblokkeerd. Gebeld met Interhelp: pas moet zijn geskimd. Zwager wist te vertellen dat dit recent vaker was gebeurd bij de kaartjesautomaat op ons NS-station. En inmiddels is duidelijk dat ook mijn pas daar is geskimd. De bank is ervoor verzekerd, het geld komt wordt binnen enkele dagen gestort, ik krijg een nieuwe pas + pincode.
Maar je staat raar te kijken als je opeens bijna blut blijkt te zijn terwijl er net salaris binnen was gekomen…
Afgelopen zaterdag in de supermarkt wilde ik betalen, maar m’n pas bleek geblokkeerd te zijn. Thuis via internetbankieren even gecheckt wat er aan de hand is: twee grote bedragen opgenomen in Engeland, midden vorige week. De bank had daarop de pas al geblokkeerd. Gebeld met Interhelp: pas moet zijn geskimd. Zwager wist te vertellen dat dit recent vaker was gebeurd bij de kaartjesautomaat op ons NS-station. En inmiddels is duidelijk dat ook mijn pas daar is geskimd. De bank is ervoor verzekerd, het geld komt wordt binnen enkele dagen gestort, ik krijg een nieuwe pas + pincode.
Maar je staat raar te kijken als je opeens bijna blut blijkt te zijn terwijl er net salaris binnen was gekomen…

~~Soli Deo Gloria~~
- Wilma van den Berg
Heel veel succes gewenst Kippetje! Doe het niet alleen maar verwacht het, biddend en vertrouwend, van Hem!Kippetje schreef:ik heb om 12.00u een examen
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
- Wilma van den Berg
henriët schreef:wat vervelendMister schreef:Uitzieken.
sterkte en beterschap
- Wilma van den Berg
...nadenken over alles wat er de afgelopen dagen heeft mogen gebeuren. Verwonderd, dankbaar, vertrouwend, biddend...
zo ff een oud Nederlands examen maken, om te oefenen
wat wiskunde sommen, zoals differentieren, integreren enz.
naar de tandarts
mails beantwoorden
vanavond schaken (begint speciaal iets na 8en) tegen leeftijdsgenoten (competitie)
wat wiskunde sommen, zoals differentieren, integreren enz.
naar de tandarts
mails beantwoorden
vanavond schaken (begint speciaal iets na 8en) tegen leeftijdsgenoten (competitie)
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Naar de dodenherdenking op de Grebbeberg (als het op mijn werk niet al te zeer uit gaat lopen).
- JolandaOudshoorn
Vanavond maar eens met de oudste naar de dodenherdenking op het dorp.
Verder wat huishouden en maar weer eens proberen te strijken.
De een-na-laatste dag van de vakantie, nu kan ik nog rustig aan doen
Verder wat huishouden en maar weer eens proberen te strijken.
De een-na-laatste dag van de vakantie, nu kan ik nog rustig aan doen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
werken. Morgen naar wageningen!
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Naar de herdenking waar Pieter van Vollenhoven ook bij is?Marnix schreef:werken. Morgen naar wageningen!
Ik ga zo meteen mijn maandagmiddagwijk bij de post doen. Vanavond nog een paar ritten met de rolstoelbus. Tussendoor zal ik hier wel even wezen.
Nee, naar het bevrijdingsfestival / defilé met een paar vrienden / vriendinnen. Defilé is altijd mooi. En daarnaast komen er een aantal leuke bands.Gijs83 schreef:Naar de herdenking waar Pieter van Vollenhoven ook bij is?Marnix schreef:werken. Morgen naar wageningen!
Ik ga zo meteen mijn maandagmiddagwijk bij de post doen. Vanavond nog een paar ritten met de rolstoelbus. Tussendoor zal ik hier wel even wezen.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Hendrikus schreef:Bij de bank geweest.
Wil je zeggen dat je pas in Engeland is geskimd?? Of bij het NS station? Balen zeg!
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)