dat je nu niet meer in de sjet bent...had ik wel van je gedachthenriët schreef:

dat je nu niet meer in de sjet bent...had ik wel van je gedachthenriët schreef:

soms heb ik ook behoefte aan vroeg naar bed gaan,hmprff schreef:dat je nu niet meer in de sjet bent...had ik wel van je gedachthenriët schreef:
 ) maarre, je weet dat als er niemand zit.. en je toch kletsen wilt, .. er bestaat altijd nog de mogelijkheid van pb en
 ) maarre, je weet dat als er niemand zit.. en je toch kletsen wilt, .. er bestaat altijd nog de mogelijkheid van pb en   

kwas niet aan het leren hoorhenriët schreef:soms heb ik ook behoefte aan vroeg naar bed gaan,hmprff schreef:dat je nu niet meer in de sjet bent...had ik wel van je gedachthenriët schreef:
ik lag om kwart voor 11 ofzo, dus ja, deze keer was ik niet op dat tijdstip aanwezig in de chat.. ( ik ben mn chat-leven aan t beteren..) maarre, je weet dat als er niemand zit.. en je toch kletsen wilt, .. er bestaat altijd nog de mogelijkheid van pb en

succes met leren he!

hahahLassie schreef:maar daar krijg je geen antwoord op......

het was wel gezellig maar jullie durfden niet openlijk met elkaar te praten omdat ik er bij was.
  het was wel gezellig maar jullie durfden niet openlijk met elkaar te praten omdat ik er bij was.  
nee neeAvi schreef:het was wel gezellig maar jullie durfden niet openlijk met elkaar te praten omdat ik er bij was.

Ja leuk en wat een interessant onderwerpMiepie schreef:lekker druk in de chat...........

Avi schreef:Ja leuk en wat een interessant onderwerpMiepie schreef:lekker druk in de chat...........