Hééft ie een nieuwe liefde dan?Gijs83 schreef:Ach, Harm oet Riessen heeft ook het refoforum gehaald! Had-ie nooit durven dromen, als tie het wist! Altijd wel lachen met die kerel! Hoe zou het met zijn nieuwe liefde gaan?Hendrikus schreef:Nee, voor carnavalskrakers moet je bij deze meneer zijn-DIA- schreef:Hendrikus schreef:![]()
Nou nog even een melodietje bij componeren en klaar is kees!
Lekker dichtbij toch?
Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
Jazeker heeft-ie wel eens over geschreven in z'n stukjes in het Rijssens Nieuwsblad(Harm's proat). Volgens mij was het Friezin uit Makkum.-DIA- schreef:Hééft ie een nieuwe liefde dan?Gijs83 schreef:
Ach, Harm oet Riessen heeft ook het refoforum gehaald! Had-ie nooit durven dromen, als tie het wist! Altijd wel lachen met die kerel! Hoe zou het met zijn nieuwe liefde gaan?
Gijs83 schreef:Ach, Harm oet Riessen heeft ook het refoforum gehaald! Had-ie nooit durven dromen, als tie het wist! Altijd wel lachen met die kerel! Hoe zou het met zijn nieuwe liefde gaan?Hendrikus schreef:Nee, voor carnavalskrakers moet je bij deze meneer zijn-DIA- schreef:Hendrikus schreef:![]()
Nou nog even een melodietje bij componeren en klaar is kees!
Lekker dichtbij toch?
Tja.. zou kunnen, want ik lees die stukkies niet...Gijs83 schreef:Jazeker heeft-ie wel eens over geschreven in z'n stukjes in het Rijssens Nieuwsblad(Harm's proat). Volgens mij was het Friezin uit Makkum.-DIA- schreef:Hééft ie een nieuwe liefde dan?Gijs83 schreef:
Ach, Harm oet Riessen heeft ook het refoforum gehaald! Had-ie nooit durven dromen, als tie het wist! Altijd wel lachen met die kerel! Hoe zou het met zijn nieuwe liefde gaan?
Ik zag hem laatst lopen bij de Hoge Wal, en ik dacht nog: Wat ben je oud geworden!
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
m'n man die weg rijdt op z'n motor......
(ik wil meeeeee) 
niks, want ik zit buiten 
Mijn kanaries die druk bezig zijn met een nestje.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
fluitje schreef:Mijn kanaries die druk bezig zijn met een nestje.
nu zie ik een wat donkerwordende lucht. Ons bloesemboompje, en de uitsteksels van de wieken van de molen, ik kan ze net zien.
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
blauwe lucht met wat kleine witte wolkjes
alle 1 persoons dekbedden die lekker buiten hangen te luchten (en 1 die hangt te drogen)
spelende kinderen
de tuinslang
de huizen van de achterburen
onze fietsen
de boom in de voortuin
en een televisie schotel van de buren....
(vreselijk zo'n ding)
alle 1 persoons dekbedden die lekker buiten hangen te luchten (en 1 die hangt te drogen)
spelende kinderen
de tuinslang
de huizen van de achterburen
onze fietsen
de boom in de voortuin
en een televisie schotel van de buren....
Las hier al die berichten van Rijssenaren, nou kijk maar goed. Ik wil er weer even lopen... in September ooo
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
een grijze lucht en zoiets in de verte:

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
behalve dat weiland zekerIchtus schreef:een grijze lucht en zoiets in de verte:
Ja, dat ding heb ik ook al gezien. Maakt me toch een lawaaihelma schreef:behalve dat weiland zekerIchtus schreef:een grijze lucht en zoiets in de verte:
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Ehm, ik zie wel zand en ook grashelma schreef:behalve dat weiland zekerIchtus schreef:een grijze lucht en zoiets in de verte:
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!