Haha, als je dat geproeft hebt drink je het welGijs83 schreef:Dat klinkt dubbel dom! Dat drink jij toch niet, want je wordt er vast alleen maar dommer van en we zijn hier niet om te leuteren!Lassie schreef: belgisch blond bier
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Lassie schreef: een leuke grote pland zonder mand
Als het aan Ds.Reinders zijn ze dom, maar dat betwijfel ik. Ik val trouwens niet onder de categorie: 'blond'!refo schreef:Dubbel dom? En wat is een blonde tukkerse postbode?Gijs83 schreef:Dat klinkt dubbel dom! Dat drink jij toch niet, want je wordt er vast alleen maar dommer van en we zijn hier niet om te leuteren!Lassie schreef: belgisch blond bier
ik welGijs83 schreef:Als het aan Ds.Reinders zijn ze dom, maar dat betwijfel ik. Ik val trouwens niet onder de categorie: 'blond'!refo schreef:Dubbel dom? En wat is een blonde tukkerse postbode?Gijs83 schreef:Dat klinkt dubbel dom! Dat drink jij toch niet, want je wordt er vast alleen maar dommer van en we zijn hier niet om te leuteren!Lassie schreef: belgisch blond bier
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
tsja... het moest in dicht vorm.....helma schreef:Lassie schreef: een leuke grote pland zonder mand
Een kriebelende neus...
Bij mij een zere keel. Overigens al sinds zaterdag, maar de laatste paar dagen soms best pijnlijk. Daarom heb ik vanmorgen de fysiotherapie ook maar afgezegd en ga ik vanavond niet naar de verjaardag van mijn kameraad. Daardoor miste ik al de Bijbellezing van Ds.D.de Wit. Gisteravond heb ik Ds.A.Schot beluisterd via internet, dat ging over het 'grote avondmaal'. Ik denk dat ik zo maar mijn bedje induik. Daar moet ik mij wel helemaal toe zetten!Droelie schreef:Een kriebelende neus...
Ik heb ds de Wit vanavond ook gemist, maar de oorzaak was dat onze oude predikantGijs83 schreef:Bij mij een zere keel. Overigens al sinds zaterdag, maar de laatste paar dagen soms best pijnlijk. Daarom heb ik vanmorgen de fysiotherapie ook maar afgezegd en ga ik vanavond niet naar de verjaardag van mijn kameraad. Daardoor miste ik al de Bijbellezing van Ds.D.de Wit. Gisteravond heb ik Ds.A.Schot beluisterd via internet, dat ging over het 'grote avondmaal'. Ik denk dat ik zo maar mijn bedje induik. Daar moet ik mij wel helemaal toe zetten!Droelie schreef:Een kriebelende neus...
ds. J. Goudriaan in de Bevervoorde voorging. We wilden hem nog graag eeb keertje
horen, vandaar...
Ik heb je links van ds. Schot intussen bewaard, en hoop die ook spoedig te beluisteren.
Zere keel... daar begon met mij ook alles mee, eerst enkel keelpijn, dan wat verhoging,
niezen en hoesten. Ik ben anderhalve week uit de running geweest. Gisteren voor het eerst
weer gewerkt...
Nieuwste aanwinst: Links met preken van ds. A. Schot!
© -DIA- 33.965 || ©Dianthus »since 03.10.2008«
een babybadje 
Zozo, heeft Icelandsave uitgekeerd?Lassie schreef:een babybadje
In deze omstandigheden lijkt me dat verstandiger dan van blauwe glijbaantjes glijden. Stel je voor, een glijdende postbode, dan komen we wel erg letterlijk op het hellend vlakGijs83 schreef:k denk dat ik zo maar mijn bedje induik. Daar moet ik mij wel helemaal toe zetten!
~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:In deze omstandigheden lijkt me dat verstandiger dan van blauwe glijbaantjes glijden. Stel je voor, een glijdende postbode, dan komen we wel erg letterlijk op het hellend vlakGijs83 schreef:k denk dat ik zo maar mijn bedje induik. Daar moet ik mij wel helemaal toe zetten!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
een lekker bakkie koffie

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!