Ik bedank.....
Re: Ik bedank.....
Wilma.... ontzettend gaaaf en lief van je.
Ik schaam me soms in dat opzichte.....

Tiberius en zijn lieve vrouw voor de hartelijke ontvangst.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Huh, wat heb ik voor bedankwaardigs gedaan...henriët schreef:fluitje, luther, jvdg en wilma

De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
Luther schreef:Huh, wat heb ik voor bedankwaardigs gedaan...henriët schreef:fluitje, luther, jvdg en wilma
Luther, dat is nou zo lief gezegd.. Niet , o dank je wel natuurlijk , maar ? " ikwas gewoon Luther, toch "
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
doe niet zo onnozel joh..Luther schreef:Huh, wat heb ik voor bedankwaardigs gedaan...henriët schreef:fluitje, luther, jvdg en wilma
je weet het heus wel...
denk alleen maar aan 'het schema'en de gesprekken die er op volgden enzo....
ooooh dat denk je nu..
ja dat.
en ik heb dat zeer gewaardeerd.. (achteraf

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
...Lassie, voor haar kaart. Lief van je!
...Helma, voor het pakketje wat ik zondag van je ontving
...Henriet voor de mails van gisteren
...al degene die ik niet meer zou kunnen missen voor hun liefde en trouw, ook van dit forum.
...Helma, voor het pakketje wat ik zondag van je ontving
...Henriet voor de mails van gisteren
...al degene die ik niet meer zou kunnen missen voor hun liefde en trouw, ook van dit forum.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
Ha, ik zie het nu pas. OK, I understand!henriët schreef:doe niet zo onnozel joh..Luther schreef:Huh, wat heb ik voor bedankwaardigs gedaan...henriët schreef:fluitje, luther, jvdg en wilma
je weet het heus wel...
denk alleen maar aan 'het schema'en de gesprekken die er op volgden enzo....
ooooh dat denk je nu..
ja dat.
en ik heb dat zeer gewaardeerd.. (achteraf)
De kracht van het Evangelie zit in de bezittelijke voornaamwoorden. (Maarten Luther, WA 101, 2, 25)
De Heere, dat Hij mijn dochter een heel goed gesprek heeft gegeven met de kerkenraad en zij nu van harte straks 'ja' mag zeggen.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Droelie, omdat ze zateradg toch nog 'ff' op m'n verjaardag is geweest! Terwijl ze er zo'n rot-eind voor moest rijden!
It's nice to be important, but it's more important to be nice...
Doet ze waarschijnlijk graag, mooi weer denk ik en alle tijd va de wereld*girly* schreef:Droelie, omdat ze zateradg toch nog 'ff' op m'n verjaardag is geweest! Terwijl ze er zo'n rot-eind voor moest rijden!

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
@ Fluitje, wat fijn voor je dochter! De Heere wil de middelen zegenen! En werkt van geslacht tot geslacht!
@ Wilma: graag gedaan
@ Luther:
@ Wilma: graag gedaan

@ Luther:

Lassie!!!!

helma schreef:Lassie!!!!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
tsja... sorry voor mijn brutaliteit....

J & J voor de fijne dag!