Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
- MarthaMartha
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
fles joppiesaus
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
'Niemandsland' van Guurtje Leguijt.
Het is ontzettend mooi geschreven maar het maakte mij ook verdrietig en boos.
Het is ontzettend mooi geschreven maar het maakte mij ook verdrietig en boos.
Strijd tegen het koninkrijk van de zonde en de satan in de wereld en in uw eigen hart. Th. Boston
Groentezaden en planten, eind van de maand beginnen we al binnen met de groentetuin!!
Moet wel als je een seizoen van ong 3 maand hebt!!
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Ik begrijp dat je dat vroeg vindt?Margriet schreef:Groentezaden en planten, eind van de maand beginnen we al binnen met de groentetuin!!

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
hoofdpijn
en het is een hele rare, hij zit alleen achter mn linkeroog en doet gemeen zeer...

en het is een hele rare, hij zit alleen achter mn linkeroog en doet gemeen zeer...
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dat lijkt op clusterhoofdpijn. Zo te zien is het de eerste keer: raadpleeg de huisarts.hmprff schreef:hoofdpijn![]()
--------------
hmm, internet zegt dat je dan een rood oog en dergelijke moet hebben...en dat heb ik dan weer niet.refo schreef:Dat lijkt op clusterhoofdpijn. Zo te zien is het de eerste keer: raadpleeg de huisarts.hmprff schreef:hoofdpijn![]()
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Ik sluit me bij Refo aan: raadpleeg de huisarts. Beter een keer te veel naar de dokter dan een keer te laat.
dan zal ik jullie goede raad maar opvolgenTiberius schreef:Ik sluit me bij Refo aan: raadpleeg de huisarts. Beter een keer te veel naar de dokter dan een keer te laat.

twordt wel volgende week (als ik er dan nog last van heb natuurlijk)
nieuwe schoenen

nieuwe schoenen voor Jetje: "lelli kelly"
Laatst gewijzigd door henriët op 17 apr 2009, 10:07, 1 keer totaal gewijzigd.
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
die vind ik zooo lelijk...henriët schreef:nieuwe schoenen voor Jetje: "lelly kelly"
maar ja, smaken verschillen
waarschijnlijk vind je prinsesje ze geweldig

Ik weet, mijn Verlosser leeft
hahaJolandaOudshoorn schreef:die vind ik zooo lelijk...henriët schreef:nieuwe schoenen voor Jetje: "lelli kelly"
tja, smaken verschillen
vorig jaar had ik ook nog zoiets van, mwah, nee.
maar gisteravond gingen we samen even de stad in, en ik moet zeggen, als je in een schoenenwinkel komt..
en je kijkt door de ogen van een kind..
wat is er dan mooier dan al die kleurtjes, kraaltjes en roosjes/ vlindertjes op de lelli kelly schoenen, dan worden al die blauwe of bruine of zwarte schoenen toch supersuf.
En ik moet zeggen, ik vind het ontzettend leuk staan, zo n vrolijk ('bij') schoentje.
En Jetje, die is idd dolblij!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- MarthaMartha
foto!!!!!!!!!!!!!!!!!!henriët schreef:hahaJolandaOudshoorn schreef:die vind ik zooo lelijk...henriët schreef:nieuwe schoenen voor Jetje: "lelli kelly"
tja, smaken verschillen
vorig jaar had ik ook nog zoiets van, mwah, nee.
maar gisteravond gingen we samen even de stad in, en ik moet zeggen, als je in een schoenenwinkel komt..
en je kijkt door de ogen van een kind..
wat is er dan mooier dan al die kleurtjes, kraaltjes en roosjes/ vlindertjes op de lelli kelly schoenen, dan worden al die blauwe of bruine of zwarte schoenen toch supersuf.
En ik moet zeggen, ik vind het ontzettend leuk staan, zo n vrolijk ('bij') schoentje.
En Jetje, die is idd dolblij!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Allemaal boodschappen voor het verjaardags feestje.