Waar? Bij Calvijn op de zeilboot??helma schreef:...ik zaterdag op de CGO van Adri Burghout 'leerde' dat Calvijn op zondagmiddag zeilde![]()
ik trouwens daar ook nog Caprice tegenkwam?

Waar? Bij Calvijn op de zeilboot??helma schreef:...ik zaterdag op de CGO van Adri Burghout 'leerde' dat Calvijn op zondagmiddag zeilde![]()
Niet na 1x en het valt ook niet direct op. zelf ga ik nu al een aantal zondagen niet naar de kerk en het doet mij goed wanneer mensen mij vertellen dat ze mij missen.albion schreef:Dan geef ik het toch een andere invulling: het woord meeleven...JolandaOudshoorn schreef:
Mooi!! Wij hebben ook zulke kerkboekjes!! Er wordt ook ijverig meegeschreven door de kinderen.
Enne... ik vind het juist van meeleven getuigen als je eens kijkt wie je in de kerk mist!
Doe je dat na 1x keer al of vraag je je dat af als ze er meerdere zondagen niet zijn?? En valt jou dat direct op?
A of E?helma schreef:ik ben helemaal enthousiast geworden van de CGO (niet vanwege de zeilboot)
ik w.s. toch ook mee ga doen
ik begin maar gewoon met de AAfgewezen schreef:A of E?helma schreef:ik ben helemaal enthousiast geworden van de CGO (niet vanwege de zeilboot)
ik w.s. toch ook mee ga doen
helma schreef:ik begin maar gewoon met de AAfgewezen schreef:A of E?helma schreef:ik ben helemaal enthousiast geworden van de CGO (niet vanwege de zeilboot)
ik w.s. toch ook mee ga doen![]()
heb mijn zus nu ook bijna zover
Is zij ook een RF-ster?helma schreef:heb mijn zus nu ook bijna zover
helma schreef:...ik zaterdag op de CGO van Adri Burghout 'leerde' dat Calvijn op zondagmiddag zeilde![]()
Dat is alleen goed te keuren als je in de bergen moet evengeliseren, Marnix.Marnix schreef:helma schreef:...ik zaterdag op de CGO van Adri Burghout 'leerde' dat Calvijn op zondagmiddag zeilde![]()
Zie je wel! IK ZEI HET TOCH!!!![]()
![]()
![]()
(bovenstaamd feit heb ik hier tot in den treure aangehaald om mijn mountainbiken op zondag goed te praten)
Waarom?MariaW schreef:... ik net bezoek kreeg van iemand van het CBS?
... ik natuurlijk wilde meewerken!
Ho ho meneer zie mijn eerdere posting deze dag ...........Marnix schreef:helma schreef:...ik zaterdag op de CGO van Adri Burghout 'leerde' dat Calvijn op zondagmiddag zeilde![]()
Zie je wel! IK ZEI HET TOCH!!!![]()
![]()
![]()
(bovenstaamd feit heb ik hier tot in den treure aangehaald om mijn mountainbiken op zondag goed te praten)
In ieder geval heeft Calvijn op zondag gezeild, maar het heeft een andere achtergrond dan velen denken. Prof. Selderhuis heeft ergens gezegd dat Calvijn 's morgens zijn preek had gehouden dan naar huis ging en vervolgens zijn spullen pakte om met de zeilboot naar de overkant te gaan waar hij zich storte op studie en het schrijven. Dat zeilen was niet voor ontspanning (al zal het voor hem zeer aangenaam geweest zijn), maar heel practisch als reismiddel om naar de overkant van het meer van Geneve te komen.
nee, haar man en dochter weljvdg schreef:Is zij ook een RF-ster?helma schreef:heb mijn zus nu ook bijna zover
hoeveel komen er dan nog?helma schreef:nee, haar man en dochter weljvdg schreef:Is zij ook een RF-ster?helma schreef:heb mijn zus nu ook bijna zover