Democritus schreef:Het voordeel van gaan samenwonen is een hoop minder rompslomp...... om een of andere reden begin ik mensen die gaan samenwonen steeds beter te begrijpen...... al die heisa en 1960 gedichtjes er omheen heb je niet.JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:Ikea in utrecht; het was heus een date
al werd toen de grond onder je voeten best heet![]()
wie was toch die leukerd, je bekeek iedereen
maar allemaal liepen ze straal langs je heen
En zwarte broek doe ik aan, dat had hij beloofd
helaas bleek dat je hem te snel had geloofd.....![]()
SUPER!! ik denk dat MM en D RF-ers nu geen uitnodiging meer durven sturen
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [5]
Precies, goed idee, Demo! Spullen inpakken en lekker bij MM intrekken...Democritus schreef:Het voordeel van gaan samenwonen is een hoop minder rompslomp...... om een of andere reden begin ik mensen die gaan samenwonen steeds beter te begrijpen...... al die heisa en 1960 gedichtjes er omheen heb je niet.JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:Ikea in utrecht; het was heus een date
Ik kan me aardig vinden wat betreft die heisa Demo.
Maar ik wil de RF-stukjes zeker niet missen.
Volgens mij is het een beetje off-topic geworden. Moest ver terug waardoor het ook al weer begon.
Maar ik wil de RF-stukjes zeker niet missen.
Volgens mij is het een beetje off-topic geworden. Moest ver terug waardoor het ook al weer begon.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- MarthaMartha
jaja.. door mijn aankoop van 2 kledingstukken en een paar oorbellen voor nog geen tientje heb ik heel wat ontketend....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
- MarthaMartha
waarom vind ik dat eigenlijk helemaal geen slecht idee?Mister schreef:Precies, goed idee, Demo! Spullen inpakken en lekker bij MM intrekken...Democritus schreef:Het voordeel van gaan samenwonen is een hoop minder rompslomp...... om een of andere reden begin ik mensen die gaan samenwonen steeds beter te begrijpen...... al die heisa en 1960 gedichtjes er omheen heb je niet.JolandaOudshoorn schreef:helma schreef:Ikea in utrecht; het was heus een date
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Zal ik dan in een jurk komen? Op de turkse bazar zal vast een mooie voor mannen zijn.gertje schreef:ooooooooooo echt? mag ik gewoon in mijn spijkerbroek komen?![]()
![]()
dolletjes![]()
![]()
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
een hele goede avond!! 
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
hehe en zondag's aan doen naar de kerk...fluitje schreef:Zal ik dan in een jurk komen? Op de turkse bazar zal vast een mooie voor mannen zijn.gertje schreef:ooooooooooo echt? mag ik gewoon in mijn spijkerbroek komen?![]()
![]()
dolletjes![]()
![]()
E voto Dordracena Van Dr Abr. Kuyper.
Geuzenliedboek
Geuzenliedboek
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Nieuwe boeken en boeken van de zendingsmarkt:
Een selectie:
Onversneden christendom, C.S. Lewis
De kracht van focussen, A.W. Cornell
De sterke en de Sterkste, ds. G. Boer
De andere wereld, Rudolf van Reest
Een selectie:
Onversneden christendom, C.S. Lewis
De kracht van focussen, A.W. Cornell
De sterke en de Sterkste, ds. G. Boer
De andere wereld, Rudolf van Reest
Twee gratis kaarten voor een concert in het Concertgebouw Amsterdam ( twv 90 euri's) 
nou, als je ze kwijt wilt...Gabrielle schreef:Twee gratis kaarten voor een concert in het Concertgebouw Amsterdam ( twv 90 euri's)
~~Soli Deo Gloria~~
Ben jij even mal., echt nietHendrikus schreef:nou, als je ze kwijt wilt...Gabrielle schreef:Twee gratis kaarten voor een concert in het Concertgebouw Amsterdam ( twv 90 euri's)
Vanmorgen met spanning op de postbode gewacht....... zou er een envelop voor mij bij zijn ?
en ja hoor.....
Echt te gek zo duur! Maar dan gratis, ja dan zo ik er een keer van genieten! Komt mijn collega 's-morgens bij jullie? Ik heb begrepen dat ze vanmorgen op tijd alles gesorteerd hadden! Helaas voor deze postbode stonden zijn tassen niet op de juiste plaats dan scheelde hem een kwartierGabrielle schreef:Ben jij even mal., echt nietHendrikus schreef:nou, als je ze kwijt wilt...Gabrielle schreef:Twee gratis kaarten voor een concert in het Concertgebouw Amsterdam ( twv 90 euri's)
Vanmorgen met spanning op de postbode gewacht....... zou er een envelop voor mij bij zijn ?
en ja hoor.....
Echt te gek zo duur?Gijs83 schreef:Echt te gek zo duur! Maar dan gratis, ja dan zo ik er een keer van genieten! Komt mijn collega 's-morgens bij jullie? Ik heb begrepen dat ze vanmorgen op tijd alles gesorteerd hadden! Helaas voor deze postbode stonden zijn tassen niet op de juiste plaats dan scheelde hem een kwartier
Gijs, weet je hoeveel mensen daar aan het werk zijn? Allemaal HBO'ers. Reken maar eens uit wat dat kost.
Nou, Gabriëlle, geniet ervan!
~~Soli Deo Gloria~~