bjurn schreef:Ben wel iemand geweest die 'vroeger' (in hoeverre kun je het vroeger noemen op deze leeftijd) wel eens ging stappen. Waarom? gezelligheid. Ik wist niet beter.
nee toen werd het gamen, zowat iedere zaterdagavond, een aantal jaar lang. is naderhand ook erg zonde van mn tijd geweest.
En nu? nee nog steeds geen heilig boontje, maar samen met mn vriendin op de bank. Veel beter achteraf gezien!
Dat heet gewoon ""burgerlijk worden", een proces waar je in zekere mate niet aan ontkomt. Ik vind het allemaal wel wat hebben. En heb ontdekt dat het goed te combineren is. Soms ga ik uit, al dan niet met vriendin. Soms game ik. Meestal niet met vriendin. Soms zit ik op de bank met vriendin, soms op de bank zonder vriendin. Juist die combinatie houdt het ook leuk, ik moet niet denken aan alleen maar op de bank zitten, alleen maar gamen of alleen maar uitgaan. Dat noemen we in goed Nederlands een overkill. Wissel je het af, dan blijft het allemaal leuk.
Toen je ging gamen vond je dat allicht ook achteraf beter dan alleen maar uitgaan. Het bespaart een hoop geld. Maar wie zegt dat het alleen maar samen op de bank zitten met je vriendin je niet een keer gaat vervelen? Hou een beetje afwisseling in wat je doet, dan voorkom je sleur... en die overkill