oooooh helpmadelief1983 schreef:ichtus in de chat![]()
Klopt, 17 maart voor het laatst...albion schreef:volgens mij heeft Rens al een paar dagen niet gereageerd???
27Mister schreef:Klopt, 17 maart voor het laatst...albion schreef:volgens mij heeft Rens al een paar dagen niet gereageerd???
Inderdaad, vertypte merefo schreef:27Mister schreef:Klopt, 17 maart voor het laatst...albion schreef:volgens mij heeft Rens al een paar dagen niet gereageerd???
Inderdaad!helma schreef:Ariene!!!
Huh? Waar dan? De laatste posting is volgens mij van januari 2008.jvdg schreef:Ik heb vandaag ergens weer een posting van Miscanthus gezien.
Welkom terug!
Ik ook!freek schreef:Inderdaad!helma schreef:Ariene!!!
De 27e zoals er een paar postings eerder werd aangegevenMariaW schreef:Rens
Weet iemand waar hij is? Er is niet te zien wanneer hij de laatste keer online is geweest (snap ik ook niet) en de laatste keer dat hij gepost heeft was vorige week vrijdag...
Sorry, de post had ik niet gezien. Ik had wel ontdekt dat hij voor het laatst op de 27e gereageerd had. Maar je kan vaak ook nog zien wanneer de gebruiker voor het laatst online was. vandaar.albion schreef:De 27e zoals er een paar postings eerder werd aangegevenMariaW schreef:Rens
Weet iemand waar hij is? Er is niet te zien wanneer hij de laatste keer online is geweest (snap ik ook niet) en de laatste keer dat hij gepost heeft was vorige week vrijdag...