Wist je dat . . . [11]
Re: Wist je dat . . . [11]
ik snap jullie niet. (zowel de mannen als de vrouwen in dit gesprek.
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Marnix schreef:ik snap jullie niet. (zowel de mannen als de vrouwen in dit gesprek.

Er lopen verschillende "gesprekken" door elkaar heen; wat bedoel je precies?
Was op het binnenhof ja.. Een dagje den haag met een aantal oud-vakantiegenoten.. Was errug gezellig!!Gijs83 schreef:Nou, ze ziet er zo netjes uit hoor met gulle lach erbij en de foto kan niet meer kapot!BJD schreef: 't rokkie is tekort he Gijs?
had je net een kamervergadering achter de rug?
Werk trouwens op het Binnenhof e.o.? Daar werkt ook nog wel een bekende van mij en Freek kent hem ook wel!

-
Tiberius schreef:Dat valt me een beetje tegen van jehelma schreef:dit is geen leuk grapjeDemocritus schreef:
Mensen heerlijk een week rust gehad. Ik zou zeggen volgend jaar 4 weken.![]()
leestip: wat mannen moeten weten over de gedachtenwereld van vrouwen; ik had eerder als leestip Jakobus 4 : 13-17 verwacht.
Sorry was wat van afgevallen DV

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Hé, Democritus, als je onze MM niet voldoende respecteert, dan volgen er maatregelen.Democritus schreef:Tiberius schreef:Dat valt me een beetje tegen van jehelma schreef:dit is geen leuk grapjeDemocritus schreef:
Mensen heerlijk een week rust gehad. Ik zou zeggen volgend jaar 4 weken.![]()
leestip: wat mannen moeten weten over de gedachtenwereld van vrouwen; ik had eerder als leestip Jakobus 4 : 13-17 verwacht.
Sorry was wat van afgevallen DV

Dan treedt onze ballotage-commissie alsnog op.
Je kunt niet ongesraft onze MM veroveren.
-
ONZE!!! Sinds wanneer krijg ik jullie erbij. Stond zeker in de kleine letters?jvdg schreef:Hé, Democritus, als je onze MM niet voldoende respecteert, dan volgen er maatregelen.Democritus schreef:Tiberius schreef:Dat valt me een beetje tegen van jehelma schreef:
dit is geen leuk grapje![]()
Sorry was wat van afgevallen DV![]()
![]()
Dan treedt onze ballotage-commissie alsnog op.
Je kunt niet ongesraft onze MM veroveren.
Waar is het garantiebewijs.

Our God is an awesome God. He reigns from heaven above
Gijs83 schreef:Werk trouwens op het Binnenhof e.o.? Daar werkt ook nog wel een bekende van mij en Freek kent hem ook wel!BJD schreef: 't rokkie is tekort he Gijs?
had je net een kamervergadering achter de rug?

Er lopen overigens wel meer bekenden van me rond.
[quote="Democritus"]
MM is van ons, ja.....
Als je haar wilt veroveren, dan moet je wel erg sterk in je sneeuwschoenen staan.
Je weet niet half hoe ze onder jouw afwezigheid "geleden" heeft.
MM is van ons, ja.....
Als je haar wilt veroveren, dan moet je wel erg sterk in je sneeuwschoenen staan.
Je weet niet half hoe ze onder jouw afwezigheid "geleden" heeft.

... ik naar bed ga?
... ik onderhand twee van die verlopen computeroogjes heb, in een witdoortrokken gezicht van slaaptekort?
... ik onderhand twee van die verlopen computeroogjes heb, in een witdoortrokken gezicht van slaaptekort?
Dat doe je natuurlijk om morgen onherkenbaar te zijn.Jongere schreef:... ik naar bed ga?

Tuurlijk, ik ga graag op in de massa.freek schreef:Dat doe je natuurlijk om morgen onherkenbaar te zijn.Jongere schreef:... ik naar bed ga?

Maarre

uuh, wat voor bed heb je? Sjetbed?Jongere schreef:Tuurlijk, ik ga graag op in de massa.freek schreef:Dat doe je natuurlijk om morgen onherkenbaar te zijn.Jongere schreef:... ik naar bed ga?
... ik onderhand twee van die verlopen computeroogjes heb, in een witdoortrokken gezicht van slaaptekort?![]()
Maarre
![]()

Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
sssssssssssssssssssssssssssssssssssssst
ik door één van onze moderators gebanned ben in de chat
gedraag je dan ook eens