Droelie schreef:Ja eerlijk is eerlijk, smaken verschillen
Wist je dat . . . [11]
- MarthaMartha
Re: Wist je dat . . . [11]
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Gijs, heb jij een opperkleed en onderkleed aan zoals in we in de Bijbel lezen kunnen? Heb je wel een baard?Gijs83 schreef:Het lijkt erop dat er man op de avatar staat. De kleding en haardracht duidt daar niet echt op vrouwelijkheid. Daar spreekt de Bijbel toch wel anders over. Ik bedoelde met 'ie' niet speciaal een man, maar ging er wel vanuit dat Droele een (jonge)man was.JolandaOudshoorn schreef:Wilhelm schreef:
Ja, dat kan Gijs niet weten , moet je ook maar geen man als avatar nemen.
sjonge, wat zijn we weer bezigGijs83 schreef:Het lijkt erop dat er man op de avatar staat. De kleding en haardracht duidt daar niet echt op vrouwelijkheid. Daar spreekt de Bijbel toch wel anders over. Ik bedoelde met 'ie' niet speciaal een man, maar ging er wel vanuit dat Droele een (jonge)man was.
~~Soli Deo Gloria~~
blijven lachen 
Ik heb het al gemeld aan Gijs, na plaatsing van de foto door Droelie zal ook Gijs geen enkele twijfel meer hebben over haar geslacht.Hendrikus schreef:sjonge, wat zijn we weer bezigGijs83 schreef:Het lijkt erop dat er man op de avatar staat. De kleding en haardracht duidt daar niet echt op vrouwelijkheid. Daar spreekt de Bijbel toch wel anders over. Ik bedoelde met 'ie' niet speciaal een man, maar ging er wel vanuit dat Droele een (jonge)man was.
(Eerlijk gezegd was ook ik door de avatar op het verkeerde been gezet)
Tja... boot, water, wind... Aangezien je haar dan alle kanten op waait is het reuze handig om het vast te maken...jvdg schreef:Ik heb het al gemeld aan Gijs, na plaatsing van de foto door Droelie zal ook Gijs geen enkele twijfel meer hebben over haar geslacht.Hendrikus schreef:sjonge, wat zijn we weer bezigGijs83 schreef:Het lijkt erop dat er man op de avatar staat. De kleding en haardracht duidt daar niet echt op vrouwelijkheid. Daar spreekt de Bijbel toch wel anders over. Ik bedoelde met 'ie' niet speciaal een man, maar ging er wel vanuit dat Droele een (jonge)man was.
(Eerlijk gezegd was ook ik door de avatar op het verkeerde been gezet)
Ik heb geen moment aan je vrouw zijn getwijfeld!! 
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
...ze zich voorstelde in het Ik ben nieuw hier -topic
...ze in dat topic het volgende vertelde over haar werk:

...ze in dat topic het volgende vertelde over haar werk:
werk als administratief medewerkster
gertje schreef:![]()
![]()
![]()
![]()
Droelie schreef:
Bij deze dan het bewijs in rok en met los haar:
wat een ontzettend leuke foto!!
Dank u dank uhelma schreef:Droelie schreef:
Bij deze dan het bewijs in rok en met los haar:
wat een ontzettend leuke foto!!
jvdg schreef:Fantastisch!JolandaOudshoorn schreef:mijn dochter vandaag haar eerste stapjes los heeft gezetNu is het baby-zijn echt voorbij
Maar ook de nieuwe periode levert veel vreugde op!
En het blijft geweldig tot ......de pubertijd aanbreekt.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
....in de weekendbijlage van het AD een stuk over het Calvinisme in Nederland staat
....ik het stuk krant heb meegenomen (gepikt
) van mijn werk
....ik het stuk morgen eens uitgebreid ga bestuderen
....als het boeiend is maandag hier wat over tik
....ik net vluchtig al meteen een fout ontdekte
....betreffende journalist stelt dat de PKN een samenvoeging is van de Hervormde kerk en de Gereformeerde Gemeenten
....ik dacht dat heel veel GG-leden dit vast niet wisten
....ik nu ga slapen
....ik het stuk krant heb meegenomen (gepikt
....ik het stuk morgen eens uitgebreid ga bestuderen
....als het boeiend is maandag hier wat over tik
....ik net vluchtig al meteen een fout ontdekte
....betreffende journalist stelt dat de PKN een samenvoeging is van de Hervormde kerk en de Gereformeerde Gemeenten
....ik dacht dat heel veel GG-leden dit vast niet wisten
....ik nu ga slapen
Lees de Bijbel niet als een notaris, maar als een erfgenaam (Ds.A.van der Veer)
- madelief1983
wat leuk!!JolandaOudshoorn schreef:mijn dochter vandaag haar eerste stapjes los heeft gezetNu is het baby-zijn echt voorbij