Aanvaardjvdg schreef:Niet expres.Ander schreef: Doe je dat nu expres, jvdg? 't Is de tweede keer dat je de fout maakt. Maar het is nog steeds een meid.
Duizend excuses!
Ander schreef:Aanvaardjvdg schreef:Niet expres.Ander schreef: Doe je dat nu expres, jvdg? 't Is de tweede keer dat je de fout maakt. Maar het is nog steeds een meid.
Duizend excuses!
Ik moest vorige week nog iemand interviewen. Haar kindje heette 'Rynth'. Met al die blonde krulletjes wist ik niet of het een jongen of een meisje was. Het ging over kinderopvang, dus ik moest dat jong erbij betrekken. Ik iedere keer maar spreken over 'uw kindje'.helma schreef:Ander schreef:Aanvaardjvdg schreef:Niet expres.Ander schreef: Doe je dat nu expres, jvdg? 't Is de tweede keer dat je de fout maakt. Maar het is nog steeds een meid.
Duizend excuses!
tja...als ze zo jong zijn kan je er niet zoveel aan doen dat er zo weinig onderscheid is
jvdg schreef:Ander, wordt het geen tijd dat je een update plaatst van jouw prachtige ventje?
Ik ben benieuwd!
wowAnder schreef:jvdg schreef:Ander, wordt het geen tijd dat je een update plaatst van jouw prachtige ventje?
Ik ben benieuwd!
Ze (Ander schreef:jvdg schreef:Ander, wordt het geen tijd dat je een update plaatst van jouw prachtige ventje?
Ik ben benieuwd!
Dank je jvdg, voor je mooie woorden.jvdg schreef:Ze (Ander schreef:jvdg schreef:Ander, wordt het geen tijd dat je een update plaatst van jouw prachtige ventje?
Ik ben benieuwd!) wordt steeds mooier!!
Uiteraard gaat het niet niet om "mooi" zijn, maar ze straalt (ook) iets bijzonders uit.
super!!!!Ander schreef:jvdg schreef:Ander, wordt het geen tijd dat je een update plaatst van jouw prachtige ventje?
Ik ben benieuwd!
Mijn schoonvader ging eens bij iemand iets wegbrengen. Hij kwam er en er stond een buggy buiten. Wat een liefje is het. Is het een jongetje of een meisje?helma schreef:
tja...als ze zo jong zijn kan je er niet zoveel aan doen dat er zo weinig onderscheid is
veel roze= meisjealbion schreef:Mijn schoonvader ging eens bij iemand iets wegbrengen. Hij kwam er en er stond een buggy buiten. Wat een liefje is het. Is het een jongetje of een meisje?helma schreef:
Mevrouw boos, want dat zag je wel wat hij aan had.
Weet mijn vader veel.... hij moest er om lachen, want hij vond het zó vreemd. Ja, ze had een 'broekje' aan. Of dat nou zo opvallend was.
Ik vind het best moeilijk, want er zijn gezinnen die al in een heel vroeg stadium het onderscheid aangeeft met de kleding.