Klopt! Zou zo weer terug gaan... Moet nog ff een paar maandjes wachten voordat ik naar het warme mag..henriët schreef:Hendrikus schreef:Dat is meer een wensen dan een dadelijk geloven, denk ikMister schreef:Aangezien bij je woonplaats 'Kreta' staat begrijp ik je probleem niet...Droelie schreef:Op een zonnig eiland... met een cocktail + boek lekker ontspannen aan het strand liggen en af en toe een verfrissende duik in het water!!![]()
![]()
![]()
k weet t wel zeker
Als het even kon... waar zou je willen zijn?
Re: Als het even kon... waar zou je willen zijn?
- Wilma van den Berg
AC Bodegraven

Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
daar lijkt mij weinig aan...tis namelijk vijf minuten fietsen bij mij vandaanWilma van den Berg schreef:AC Bodegraven![]()
![]()
![]()
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- Wilma van den Berg
'k Zeg lekker helemaal nietshmprff schreef:daar lijkt mij weinig aan...tis namelijk vijf minuten fietsen bij mij vandaanWilma van den Berg schreef:AC Bodegraven![]()
![]()
![]()
nou maak je me nieuwsgierigWilma van den Berg schreef:'k Zeg lekker helemaal nietshmprff schreef:daar lijkt mij weinig aan...tis namelijk vijf minuten fietsen bij mij vandaanWilma van den Berg schreef:AC Bodegraven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Dat zegt niet zoveel: bij mij in de buurt (max. 15 minuten fietsen) zijn ook een aantal goede restaurants.hmprff schreef:daar lijkt mij weinig aan...tis namelijk vijf minuten fietsen bij mij vandaanWilma van den Berg schreef:AC Bodegraven![]()
![]()
![]()
Het is niet per sé, wat je ver haalt is lekker(der).
mèt garnituurtje zekerWilma van den Berg schreef:AC Bodegraven![]()
![]()
![]()
ja ik ook
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
bij mijn zus in het ziekenhuis.
Heb er wel een paar keer overnacht als 't zo uitkwam.hmprff schreef:daar lijkt mij weinig aan...tis namelijk vijf minuten fietsen bij mij vandaanWilma van den Berg schreef:AC Bodegraven![]()
![]()
![]()
Prima ontbijtbuffet, maar ik overnacht als 't effe kan toch maar liever gewoon thuis.
~~Soli Deo Gloria~~
Hmm, in Canada, Rocky Mountains ofzo.
- Wilma van den Berg
henriët schreef:mèt garnituurtje zekerWilma van den Berg schreef:AC Bodegraven![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja ik ook
- Wilma van den Berg
Oeps...wat is er? Sterkte hoor!Lassie schreef:bij mijn zus in het ziekenhuis.
ze is zwanger, maar houdt niks binnen. Dus ze ligt aan het infuus en straks zal het wel sondevoeding zijn.Wilma van den Berg schreef:Oeps...wat is er? Sterkte hoor!Lassie schreef:bij mijn zus in het ziekenhuis.
bij mijn Vader in de hemel...
even bij Hem op schoot kruipen he. of aan Zijn voeten.hmprff schreef:bij mijn Vader in de hemel...