whoehaaa, hij doet het weerhmprff schreef:freek schreef:Hier ookIchtus schreef:kliksafe hier hyves blokkeert![]()
![]()
![]()
Het moet niet gekker worden.
Internet knalde er even uit en voila...
whoehaaa, hij doet het weerhmprff schreef:freek schreef:Hier ookIchtus schreef:kliksafe hier hyves blokkeert![]()
![]()
![]()
Het moet niet gekker worden.
vertel...Rochus schreef:... je forumleden kan ontmoeten zonder daar rekening mee te houden.
Waarschijnlijk in de kerk? Ik heb vanavond ook een forumlid ontmoet.Rochus schreef:... je forumleden kan ontmoeten zonder daar rekening mee te houden.
Ook nog koffie gedronken...freek schreef:Waarschijnlijk in de kerk? Ik heb vanavond ook een forumlid ontmoet.Rochus schreef:... je forumleden kan ontmoeten zonder daar rekening mee te houden.
Heftig!helma schreef:Gisteravond gingen we naar mijn schoonouders
tegelijk met ons draaide een politiebusje de straat in met sirenes
alles werd afgezet en al gauw stond de straat vol met allerlei politie/ambulance vervoer
Toen we weggingen na zo'n 2 uur was het stuk straat nog hermetisch afgezet en mocht je zelfs niet als wandelaar door de afzetting
er bleek iemand te zijn doodgeschoten door de politie...
http://www.nu.nl/algemeen/1931214/polit ... ndaal.html
wat moeilijk zeg. Sterkte ermee (hoewel ik besef dat dit oppervlakkig klinkt, maar ik meen het wel oprecht)zusterelly schreef:...aan het eind van deze maand waarschijnlijk euthanasie wordt gepleegd bij één van de bewoners op onze afdeling.
...ik dit nog nooit van zo dichtbij meemaak.
...en ook nooit meer hoop mee te maken.
...dit veel impact heeft op ons team.
...we het niet begrijpen.
...wat is dan "ondraaglijk lijden", zo vragen we ons af.
...het veel gespreksstof geeft met collega's
...dat mooi is maar ook intensief.
...de bewoner er blij mee is dat zijn leven straks over zal zijn
Is dit een vraag of een mededeling?Rochus schreef:Ook nog koffie gedronken...freek schreef:Waarschijnlijk in de kerk? Ik heb vanavond ook een forumlid ontmoet.Rochus schreef:... je forumleden kan ontmoeten zonder daar rekening mee te houden.
ik dat niet op zou kunnen brengen, maar 't liefst aan de slag zou willen gaan.henriët schreef:ik mn laptop wil uitproberen, maar die eerst geïnstalleerd moet worden
ik dus geduldig wacht tot Jean er is
ja maar dat heeft nu niet zoveel zin, ik heb liever dat hij het in 1keer goed doet, dan dat ik de zooi weer verniel, ( ik ben niet zo technisch..)albion schreef:ik dat niet op zou kunnen brengen, maar 't liefst aan de slag zou willen gaan.henriët schreef:ik mn laptop wil uitproberen, maar die eerst geïnstalleerd moet worden
ik dus geduldig wacht tot Jean er is