Beste MR88, probeer je bijdragen in begrijpelijk Nederlands weer te geven.mr88 schreef:ik ben mr88 en totaal niet gelovig!alhoewel!!!???ik ben trouw aan de tien geboden van mozes!het directe woord van god en de basis van elke religie en menselijke samenleving!de regels die een constante accepteerbare beschaving heeft gecreert!en ten tweede de wet!op plaats 1 van de regels der wet staat uitdrukkelijk dat men de vrijheid der meening ten aleen tijde mag verkondigen!zolang men er geen haat mee zaait (zoals dhr g.wilders van word beschuldigt)en er geen commerciele achtergadachte aan zit(zoals bijv:coca cola borden,mc donalds reclame aan de weg(eigen logo),en het mag niet afleiden zo dat er geen gevaarlijke situaties komen te onstaan(avd:ned wegenverkeers wet!)nog mag het niet op openbare grond zich bevinden!dit allemaal is hier allerdings niet het geval!dhr van ooyen staat hierin volledig in zijn recht,en zou bij zijn standpunt blijven!elke hoogrechter moet aan dhr van ooyen in zijn gelijk stellen,aangezien het nationale recht hooger staat dan het lokale recht!men ziet maar weer dat:hoe meer regels,komt meer verwarring!dit standpunt is het strijden waard
!!!
hoogachtend verblijf ik MR88!!!!
Dan kunnen wij beter begrijpen wat je bedoelt.
Ik denk dat ik begrijp wat je bedoelt, maar nogmaals, zeg het in helder Nederlands.