Hij heeft gisteravond om 23:55 uur nog wat gepost in het topic "Spreuk van de dag".Gijs83 schreef:-DIA-, maar dat heeft waarschijnlijk een oorzaak...
Ik mis.....
Re: Ik mis.....
Gijs83 schreef:-DIA-, maar dat heeft waarschijnlijk een oorzaak...

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Dan dateert de geheimzinnige OORZAAK dus van ná 23:55! Jongens, wat spannend!!!Tiberius schreef:Hij heeft gisteravond om 23:55 uur nog wat gepost in het topic "Spreuk van de dag".Gijs83 schreef:-DIA-, maar dat heeft waarschijnlijk een oorzaak...

~~Soli Deo Gloria~~
... de overigen...freek schreef:Erasmiaan schreef:Wilhelm, speranza, Afgewezen, Ander
Alleen speranza heeft deze week nog niet gepost, de overige wel..

bert...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Nee hoor, die dateert van vorige week vrijdag of zaterdag. Volgens mij was Hendrikus juiste degene die zich kwestie wijselijk stil hield.Hendrikus schreef:Dan dateert de geheimzinnige OORZAAK dus van ná 23:55! Jongens, wat spannend!!!Tiberius schreef:Hij heeft gisteravond om 23:55 uur nog wat gepost in het topic "Spreuk van de dag".Gijs83 schreef:-DIA-, maar dat heeft waarschijnlijk een oorzaak...
Ik hoop inderdaad dat hij weer komt!
Hendrikus en wijselijk? Lijkt me stugGijs83 schreef:Nee hoor, die dateert van vorige week vrijdag of zaterdag. Volgens mij was Hendrikus juiste degene die zich kwestie wijselijk stil hield.Hendrikus schreef:Dan dateert de geheimzinnige OORZAAK dus van ná 23:55! Jongens, wat spannend!!!Tiberius schreef:Hij heeft gisteravond om 23:55 uur nog wat gepost in het topic "Spreuk van de dag".Gijs83 schreef:-DIA-, maar dat heeft waarschijnlijk een oorzaak...
Ik hoop inderdaad dat hij weer komt!

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Hendrikus en wijselijk? Lijkt me stug
We kun ook nog eens met elkaar!!!
Ehm...als je achter overige het zelfstandig naamwoord kan plaatsen waar het op slaat (leden), dan mag de 'n' bij overige toch wegblijven?Afgewezen schreef:... de overigen...freek schreef:Erasmiaan schreef:Wilhelm, speranza, Afgewezen, Ander
Nou doe je wel héél erg je best om een taalfout te vergoelijkenfreek schreef:Ehm...als je achter overige het zelfstandig naamwoord kan plaatsen waar het op slaat (leden), dan mag de 'n' bij overige toch wegblijven?Afgewezen schreef:... de overigen...freek schreef:Erasmiaan schreef:Wilhelm, speranza, Afgewezen, Ander

~~Soli Deo Gloria~~
Ik dacht, dat het "overigen" is als het mensen betreft en "overige" bij dingen.
- MarthaMartha
Democritus.... (nu al
)

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Democritus.... (nu al)

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
Inderdaad.... nou ja, op moment nog onderweg........albion schreef:MarthaMartha schreef:Democritus.... (nu al)
![]()
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
In zijn algemeenheid klopt dat wel, ja.Tiberius schreef:Ik dacht, dat het "overigen" is als het mensen betreft en "overige" bij dingen.
http://taaladvies.net/taal/advies/vraag/93/
Ik wantrouw iedereen die een theologie heeft. Ware theologie ademt en loopt. (Willem Barnard)