dan is het waarschijnlijk toch iets "mechanisch" en dat is door training wel op te lossen
Waar word jij blij van?
- JolandaOudshoorn
Re: Waar word jij blij van?
uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden
dan is het waarschijnlijk toch iets "mechanisch" en dat is door training wel op te lossen
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Fijn, Jolanda. Dat vind ik altijd een hele grote opluchting. Misschien helpt Mensendieck wel?JolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
Wij hebben altijd veel baat bij een ostheopaat en daarvoor gaan we naar aardenburg. Daar komen
ze van heel Nederland.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
iets om dankbaar voor te zijn!!JolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
da's heel mooi (het eerste) Jolanda.....!!JolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
en met het tweede deel wens ik je heel veel sterkte.....zal wel de nodige zweetdruppels kosten van de pijn die "trainingen" op kunnen leveren........
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
- zusterelly
Wat fijn!!!JolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
van de ontzettend lieve en bemoedigende en stilmakende kaart van Wilma, dank je welWilma van den Berg schreef:Van alles wat ik vandaag heb kunnen doen en mogen ontvangen, op welke wijze dan ook![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
henriët schreef:van de ontzettend lieve en bemoedigende en stilmakende kaart van Wilma, dank je welWilma van den Berg schreef:Van alles wat ik vandaag heb kunnen doen en mogen ontvangen, op welke wijze dan ook![]()
ja, je bent ontzettend trouw Wilma
van mijn gezin 
- madelief1983
zusterelly schreef:Wat fijn!!!JolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
- JolandaOudshoorn
ah meidJolandaOudshoorn schreef:uitslag van het bloedonderzoek: er is niets afwijkends gevonden![]()
dat is wel heeel erg fijn.. dat er niets afwijkends is gevonden.. dankt Hem in alles...
heel veel sterkte met je training!!
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
Als ik een vrij uur krijg!!! zoals nu
Niemand verdwaalt ooit op een rechte weg. Goethe.
ik dacht al...waar zit jij voor op school...Andreanum schreef:Als ik een vrij uur krijg!!! zoals nu
van bezoek van een achtenswaardig persoon vanmorgen..
soms heb je wel eens een 'lesje' nodig
soms heb je wel eens een 'lesje' nodig