sterkte meid!madelief1983 schreef:aan de mri morgen..

sterkte meid!madelief1983 schreef:aan de mri morgen..
6 weekjes maar? Ik 8 weken!!!Meeting schreef:.......aan vakantie, hoewel ik hem net gehad heb.![]()
Nog 6 weekjes wachten op de volgende.........vakantie!
tsssssssssssss................. nog geen vakantie gehad dit jaar.... en nog tot 30 april wachten, maar dan heb ik ook 3 dagen vrijalbion schreef:6 weekjes maar? Ik 8 weken!!!Meeting schreef:.......aan vakantie, hoewel ik hem net gehad heb.![]()
geduld is een schone zaakMarthaMartha schreef:tsssssssssssss................. nog geen vakantie gehad dit jaar.... en nog tot 30 april wachten, maar dan heb ik ook 3 dagen vrijalbion schreef:6 weekjes maar? Ik 8 weken!!!Meeting schreef:.......aan vakantie, hoewel ik hem net gehad heb.![]()
het kan zijn, dat wanneer je zelf pijn ervaart, alerter bent dan dat je geen zorg of pijn hebt.zusterelly schreef:Dat er naar mijn gevoel/idee zoveel mensen zijn die pijn hebben, ziek zijn. In mijn familie, in de kerkelijke gemeente, hier op rf, onder collega's.
Ben ik er nu meer allert op of zijn er meer zieken dan eerder?
Daar denk ik aan.
heb jij dan geen lang weekend vrij (vrijdag tot maandag)henriët schreef:geduld is een schone zaakMarthaMartha schreef:tsssssssssssss................. nog geen vakantie gehad dit jaar.... en nog tot 30 april wachten, maar dan heb ik ook 3 dagen vrijalbion schreef:6 weekjes maar? Ik 8 weken!!!Meeting schreef:.......aan vakantie, hoewel ik hem net gehad heb.![]()
![]()
![]()
Ben ik helemaal met je eens. Maar soms denk je wel eens iets wat niet zo doordacht ishenriët schreef:het kan zijn, dat wanneer je zelf pijn ervaart, alerter bent dan dat je geen zorg of pijn hebt.zusterelly schreef:Dat er naar mijn gevoel/idee zoveel mensen zijn die pijn hebben, ziek zijn. In mijn familie, in de kerkelijke gemeente, hier op rf, onder collega's.
Daar denk ik aan.
maar ik denk niet dat je zeggen kunt dat er meer zieken dan eerder zijn.
Niet op ieders voorhoofd staat,
hoe het met haar/hem van binnen gaat,
menigmaal heeft menig hart,
midden onder het lachen smart.
ik denk dat t heel belangrijk is dat we er oog voor hebben...
dan zien we heel veel...
zoals?zusterelly schreef:Ben ik helemaal met je eens. Maar soms denk je wel eens iets wat niet zo doordacht ishenriët schreef:het kan zijn, dat wanneer je zelf pijn ervaart, alerter bent dan dat je geen zorg of pijn hebt.zusterelly schreef:Dat er naar mijn gevoel/idee zoveel mensen zijn die pijn hebben, ziek zijn. In mijn familie, in de kerkelijke gemeente, hier op rf, onder collega's.
Daar denk ik aan.
maar ik denk niet dat je zeggen kunt dat er meer zieken dan eerder zijn.
Niet op ieders voorhoofd staat,
hoe het met haar/hem van binnen gaat,
menigmaal heeft menig hart,
midden onder het lachen smart.
ik denk dat t heel belangrijk is dat we er oog voor hebben...
dan zien we heel veel...