Hinde schreef:ProditorRochus schreef:Dan denk ik 2 dingen:Hinde schreef:Nescis quid vesper vehat;Mister schreef:Niets.
Quidquid agis, prudenter agas, et respice finem!
1. Zie Misters onderschrift
2. Ben ik blij dat we google hebben...

Hinde schreef:ProditorRochus schreef:Dan denk ik 2 dingen:Hinde schreef:Nescis quid vesper vehat;Mister schreef:Niets.
Quidquid agis, prudenter agas, et respice finem!
1. Zie Misters onderschrift
2. Ben ik blij dat we google hebben...
Rens, jongen, je hebt in je jonge jaren gewoon niet genoeg Asterix gelezen.Rens schreef:Het scheelt toch een heleboel gehannes als je het gewoon in rond hollands schrijft........ik klik me lens tussen RF en Google...........
Vindt mijn man troep.... dus doen we het meer met paracetamol, kruidnagels, ijsklontjes en wat dies meer zij.Lassie schreef:heeftie geen brufen mee gekregen?albion schreef:Bij de tandarts geweest met 'Jan'. Hij moet 9 maart pas terugkomen voor een zenuwbehandeling. Overdag heeft hij er niet zoveel last mee, maar 's avonds
en 's nachts des te meer. Lastig!!!
Heb ik toen wel gekregen en dat moest ik voor die tijd slikken ivm pijn en ontstekingsgevaar.
albion schreef:Ik snap de tandarts niet dat hij hem nog tot 9 maart laat lopen.
Hij heeft alleen verteld dat het een pijnlijke behandeling zal worden. Echt opbeurend, vooral als iemand het niet zo op de tandarts voorzien heeft.....Moni schreef:albion schreef:Ik snap de tandarts niet dat hij hem nog tot 9 maart laat lopen.Dat is gewoon nog even 2 weken!! Heeft hij helemaal niets gedaan die tandarts? Dat vind ik echt erg als je iemand met die pijn laat lopen.... met zoiets helpt een pijnstiller echt niet.
Joowannu schreef:Vandaag eerst stage gehad, nu msnen met m'n vriend.en natuurlijk op t rf
'k Zal aan je denken (hoewel ik m'n gedachten ook bij het verkeer moet houden, met al die mensen die aan de verkeerde kant van de weg rijden...)Jongere schreef:![]()
![]()
En ik morgen maar zwoegen op een tentamen..
(= @ Hendrikus)
Ik denk dat hij meer pijn heeft in die weken voor de behandeling dan van de behandeling zelf.... met verdoving voel je er zeker niets van. (ik doe het zonder als het kan en zelfs dat is vol te houden) Na de behandeling is de pijn als het goed is weg.albion schreef:Hij heeft alleen verteld dat het een pijnlijke behandeling zal worden. Echt opbeurend, vooral als iemand het niet zo op de tandarts voorzien heeft.....Moni schreef:albion schreef:Ik snap de tandarts niet dat hij hem nog tot 9 maart laat lopen.Dat is gewoon nog even 2 weken!! Heeft hij helemaal niets gedaan die tandarts? Dat vind ik echt erg als je iemand met die pijn laat lopen.... met zoiets helpt een pijnstiller echt niet.