Het is gewoon eigen opgeleukt nederlands of iets wat daar voor door moet gaan.
komkom......niet zo mopperen op het weer bij jou in de buurt...........als het híér eenmaal gaat regenen, dan duurt het meteen heel lang en regent het heel hard...plus de altijd aanwezige stevige wind die het ook niet lolliger op maakt.....henriët schreef:pffft... wat een deprimerend weer zeg, soms is een regenbui heerlijk, soms een stormbui ook, maar soms denk je.. scheen gisteren werkelijk de zon nog...
tja, sorry, normaal kan ik r ook heel goed tegen hoor, maar opeens vond ik t zoo grauw.. dus ja. Gauw maar een kaarsje aan.. en een voorjaarsbloemetje..Rens schreef:komkom......niet zo mopperen op het weer bij jou in de buurt...........als het híér eenmaal gaat regenen, dan duurt het meteen heel lang en regent het heel hard...plus de altijd aanwezige stevige wind die het ook niet lolliger op maakt.....henriët schreef:pffft... wat een deprimerend weer zeg, soms is een regenbui heerlijk, soms een stormbui ook, maar soms denk je.. scheen gisteren werkelijk de zon nog...
maarrrrrrrrrrrrr, je kunt maar beter denken: ách, het meeste valt er náást.......! dan valt het subiet allemaal mee....
als ik in de stromende regen er op de scoot doorheen moet, dan zit ik lekker dik ingepakt, regenpak over alles heen aangetrokken, capuchon op en goed dichtgesnoerd......wie doet me dan nog wat.....
en zo gaat het in de regentijden vaak een week of twee achtereen dag aan dag....gewoon blijven lachen om het weer, je wéét toch dat de zon schijnt, al is het achter de wolken???
Hebben wij ook een moesson? Hebben wij echt zolang regen achterelkaar? Ik onthou alleen de leuke dingen....Rens schreef:
en zo gaat het in de regentijden vaak een week of twee achtereen dag aan dag....gewoon blijven lachen om het weer, je wéét toch dat de zon schijnt, al is het achter de wolken???
kort geleden hebben we hier 13 dagen achtereen regen gehad, de ene dag meer dan de andere, maar droog werd het pas de 14e dag.....alle velden en akkers waren omgetoverd tot openluchtzwembaden, wel wat modderig maar tóch......albion schreef:Hebben wij ook een moesson? Hebben wij echt zolang regen achterelkaar? Ik onthou alleen de leuke dingen....Rens schreef:
klopt ja,Lassie schreef:Mooi zonnetje vandaag. Einde van de middag schijnen er wat wintersebuien te komen.