helma schreef:]
vriendenband (zie foto)
mijn zevende zintuig werkte dus goed

helma schreef:]
vriendenband (zie foto)
Streng toespreken en tuchtigen.......judith schreef:ik hier zit op te passen en het kind alleen maar huilt, schreeuwt...
helpt niks, this nog een baby gaan ze alleen mar harder schreeuwen, nog even kijken oft goed gaatjvdg schreef:Streng toespreken en tuchtigen.......judith schreef:ik hier zit op te passen en het kind alleen maar huilt, schreeuwt...
Tja, die onzekerheid is "moordend" hè?judith schreef:helpt niks, this nog een baby gaan ze alleen mar harder schreeuwen, nog even kijken oft goed gaatjvdg schreef:Streng toespreken en tuchtigen.......judith schreef:ik hier zit op te passen en het kind alleen maar huilt, schreeuwt...
Ze is gewoon eigewijs en woedend lijkt het, omdat mama er niet is!!jvdg schreef:Tja, die onzekerheid is "moordend" hè?judith schreef:helpt niks, this nog een baby gaan ze alleen mar harder schreeuwen, nog even kijken oft goed gaatjvdg schreef:Streng toespreken en tuchtigen.......judith schreef:ik hier zit op te passen en het kind alleen maar huilt, schreeuwt...
Sterkte Juud.
Ik was twaalf toen ik voor het eerst mocht oppassen.
En had geen internet, laat staan RF, welk mij kon adviseren.
Ik sprak de baby met ingehoude woede liefdevol toe, en verroest het werkte........
jvdg schreef:Juud, ik mag hopen dat je oppasvergoeding in verhouding staat met jouw inspanningen.
oh oh ..... daar gaat ie weer.....Rens schreef:.......ik in redelijk ongeschonden staat de finish, die ik een halfjaar geleden voor vandaag had getrokken, heb mogen halen....
.......ik nu 6 (óf 7) jaar het forum heb afgeschuimd, en de finishlijn gepasseerd heb....
.......ik me nu ga wijden aan m'n grote passies, t.w. (in goed nederlands:) ancient philosophy, het schrijven van gedichten en het bezoeken van allerhande kunstgaleries in diverse kunstdisciplines in de wijde regio....
.......het me ineens weer in de herinnering schoot wat ik een paar jaar terug bedacht:
de ergste fouten uit het verleden zijn de hoogste wijsheden voor morgen
God bless en keeps you all.
See you when the rain falls in september....
Dank je! Tsja, het kan nu eenmaal even niet anders op het moment...al probeer ik tussen neus en lippen door soms heel eventjes wat bij te lezen en op maandag wat postings te plaatsen, als de tijd het me toelaat (PB nog niet ontvangen).henriët schreef:ik blij ben wilma weer even te zien hier..
( zie pb)
nu wel..Wilma van den Berg schreef:Dank je! Tsja, het kan nu eenmaal even niet anders op het moment...al probeer ik tussen neus en lippen door soms heel eventjes wat bij te lezen en op maandag wat postings te plaatsen, als de tijd het me toelaat (PB nog niet ontvangen).henriët schreef:ik blij ben wilma weer even te zien hier..
( zie pb)