MarthaMartha schreef:fluitje schreef:- MM een geweldige meid is?![]()
nee joh .....
Ja joh!!

MarthaMartha schreef:fluitje schreef:- MM een geweldige meid is?![]()
nee joh .....
Tja, en alleen al bij BJD heb ik heel veel gezamelijke kennissen en vrienden...JolandaOudshoorn schreef:hahahahaBJD schreef:Ariene schreef:Ik BJD gevonden heb op Hyves
Ik zijn schoonzus blijkt te kennen
En w.s. nog wel meer mensen
Wat is de wereld toch klein
Nu moet je wel even open kaart spelen(per PB dan....
)
Ariene kent heel veel mensen
mh..MarthaMartha schreef:fluitje schreef:- MM een geweldige meid is?![]()
nee joh .....
gewoon gezellig koffie, wat babbelen, wat lachen, vervolgens een goed gesprek hebben, misschien nog een wijntjejvdg schreef:......ik nieuwsgierig ben naar wat onze meiden vanavond aan het uitspoken zijn....
Ja,ja, ik heb het over Helma, JO en MM.
Is er wel toezicht op wat daar gebeurt.
je liekent wel un wuuf..jvdg schreef:......ik nieuwsgierig ben naar wat onze meiden vanavond aan het uitspoken zijn....
Laten we de pliesie erop afsturenjvdg schreef:......ik nieuwsgierig ben naar wat onze meiden vanavond aan het uitspoken zijn....
hebt bjd dienst dan vanaafond?Jo-Ann schreef:Laten we de pliesie erop afsturenjvdg schreef:......ik nieuwsgierig ben naar wat onze meiden vanavond aan het uitspoken zijn....
Is er wel toezicht op wat daar gebeurt.![]()
Lijkt me zeer gerechtvaardigd........ na een hevige strijd gisterenavond in de chat, waarbij Auto, BJD en bovengetekende ter nauwer nood in de loopgraaf konden wegduiken en ons digitale leven er tevens ter nauwer nood gered hebbende, vernamen wij dat het stuk roest op wielen (soort auto) waarmee MM over 's lands wegen manoeuvreert enige noodzakelijke onderdelen (zijnde functionerende verlichting) schijnt te missen.Jo-Ann schreef:Laten we de pliesie erop afsturenjvdg schreef:......ik nieuwsgierig ben naar wat onze meiden vanavond aan het uitspoken zijn....
De mergpijpen zullen inmiddels, logischerwijs, wel op zijn. Dus dan blijft er alleen maar van dit zurehenriët schreef:hebt bjd dienst dan vanaafond?Jo-Ann schreef:Laten we de pliesie erop afsturenjvdg schreef:......ik nieuwsgierig ben naar wat onze meiden vanavond aan het uitspoken zijn....
of die fluit?
kennen zij ff gaan poolshoogte nemen...
reken maar dat ze binnen gehaald worden en wat te drinken krijgen aangeboden.
Dat mot wel met zulke wuven.henriët schreef:je liekent wel un wuuf..jvdg schreef:......ik nieuwsgierig ben naar wat onze meiden vanavond aan het uitspoken zijn....
das glad nie waerjvdg schreef:Dat mot wel met zulke wuven.henriët schreef:je liekent wel un wuuf..jvdg schreef:......ik nieuwsgierig ben naar wat onze meiden vanavond aan het uitspoken zijn....
henriët schreef:das glad nie waerjvdg schreef:Dat mot wel met zulke wuven.henriët schreef:je liekent wel un wuuf..jvdg schreef:......ik nieuwsgierig ben naar wat onze meiden vanavond aan het uitspoken zijn....
Jo-Ann schreef:Laten we de pliesie erop afsturenjvdg schreef:......ik nieuwsgierig ben naar wat onze meiden vanavond aan het uitspoken zijn....