Dank-je-wel Fluitje!fluitje schreef:Tja, ik mocht al hulptroepen aanrukken
Hier komt de nieuwe opgave namen Edele Strijdster

En ... neenee.... stadpark Veenendaal en meer ruimte is niet goed...
Vooral dat meer ruimte niet..

Dank-je-wel Fluitje!fluitje schreef:Tja, ik mocht al hulptroepen aanrukken
Hier komt de nieuwe opgave namen Edele Strijdster
Zó zie ik de meeste parken eigenlijk nooit.Ariene schreef:Wél een prachtig plaatje zo!
Nee, maar ik geloof ook niet dat het een park is gezien de quotation van e.s. dat er veel ruimte zou zijn. Dat is er dus niet. Wat ik me nu dan afvraag wat zou al dat witte dan zijnHendrikus schreef:Zó zie ik de meeste parken eigenlijk nooit.Ariene schreef:Wél een prachtig plaatje zo!
Nou ja, alleen bij het opstijgen en het landen, maar dat doe ik niet dagelijks.
Die ruimte sloeg meer op de omgeving hoor Alibon..albion schreef:Nee, maar ik geloof ook niet dat het een park is gezien de quotation van e.s. dat er veel ruimte zou zijn. Dat is er dus niet. Wat ik me nu dan afvraag wat zou al dat witte dan zijnHendrikus schreef:Zó zie ik de meeste parken eigenlijk nooit.Ariene schreef:Wél een prachtig plaatje zo!
Nou ja, alleen bij het opstijgen en het landen, maar dat doe ik niet dagelijks.'t Lijkt in ieder geval op een smiley
Dat denk ik ook wel, want hier zit weinig schot in.fluitje schreef:ik denk dat je wat meer tips moet geven Edele Strijdster.
Nou 'k ga een poging wagen, hoop dat jullie er wat mee kunnen!albion schreef:Dat denk ik ook wel, want hier zit weinig schot in.fluitje schreef:ik denk dat je wat meer tips moet geven Edele Strijdster.
whahhaaajvdg schreef:Ho, ho, mevrouwtje, ik laat niet zomaar mijn landgoed annexeren.......henriët schreef:zeg fluitjefluitje schreef:Met Google-earth kan je leuke plaatjes maken van bovenaf.
En dan maar zoeken waar het is.
Wie herkent deze plaats?
Degene die het raad kan de volgende plaatsen. Mag ook een foto van een gebouw of monument zijn bijvoorbeeld.
even een dringende vraag..
zou jij ons leven niet zo te kijk willen zetten....
![]()
![]()
![]()
zet dan liever je eigen huis even op de foto
En... om het wat concreter te maken.... Ik was op zoek naar de Ikea in Barendrecht van bovenaf.edele strijdster schreef:Nou 'k ga een poging wagen, hoop dat jullie er wat mee kunnen!albion schreef:Dat denk ik ook wel, want hier zit weinig schot in.fluitje schreef:ik denk dat je wat meer tips moet geven Edele Strijdster.
Dit plekje is te vinden in Zuid-HOlland.
Zowel de rust en de ruimte die op de HOge Veluwe te vinden is, is ver te zoeken in de omgeving van dit parkje.
edele strijdster schreef:En... om het wat concreter te maken.... Ik was op zoek naar de Ikea in Barendrecht van bovenaf.edele strijdster schreef:Nou 'k ga een poging wagen, hoop dat jullie er wat mee kunnen!albion schreef:Dat denk ik ook wel, want hier zit weinig schot in.fluitje schreef:ik denk dat je wat meer tips moet geven Edele Strijdster.
Dit plekje is te vinden in Zuid-HOlland.
Zowel de rust en de ruimte die op de HOge Veluwe te vinden is, is ver te zoeken in de omgeving van dit parkje.
(gezien alle spulletjes die de forummers daar halen, de maaltijden die daar door forummer verobberd worden én het idee om bij het eerste avondje uit langs de Ikea te gaan.)
Halverwege mijn zoektocht stuitte ik op dit plekje, ongeveer 15 km. vanaf de Ikea Barendrecht, én aan de andere kant van de Maas.
Helemaal goed!refo schreef:Oude Plantage in Rotterdam