Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
Re: Wat zie jij als je uit het raam kijkt?
het zonnetje gaat schijnen, maar nog wel een donkere lucht. Vanochtend regende het...
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Hier is het net weer droog, een beetje helder grijs met gele lucht, best wel mooI!!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Hoe is het trouwens met je kippen?fluitje schreef:Een hoop nattigheid hier.
En veel vogels bij de voederplanken
Een beetje goed aan de leg?
Sneeuw...
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
Met de kippen gaat het prima. De leg is niet zo. Heb geen kunstlicht dus in de winterperiode is de leg een heel stuk minder.jvdg schreef:
Hoe is het trouwens met je kippen?
Een beetje goed aan de leg?
Af en toe een eitje.
Zal straks wel beter gaan verwacht ik,
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Wit uitgeslagen wegdek, wat dus inhoudt dat het glád is............dat wordt straks uitkijken als ik Puck uit ga laten.....
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Mijn dochter kwam al thuis: knie open, broek kapot.
Flink onderuit gegaan en kwam in struiken terecht. Daar was ze blij om anders was het erger geweest.
Nu eerst wat zwaluwstaartjes geplakt.
Flink onderuit gegaan en kwam in struiken terecht. Daar was ze blij om anders was het erger geweest.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Dus dat gebeurt ook nog als ze 19 zijn?fluitje schreef:Mijn dochter kwam al thuis: knie open, broek kapot.

En zelfs als ze 19 zijn mag papa ze nog verzorgen. 

Een natte boel. Het regent oftewel miezert. Af en toe een merel te zien die komt smullen van de vogeltaart. En daarnet zag ik een roodborstje voor m'n raam. Als het droger is zie je veel meer vogels.
"Men heeft vaak ongelijk door de manier waarop men gelijk heeft". (De Bruix)
Ik zie geen ene vogelMeeting schreef:Een natte boel. Het regent oftewel miezert. Af en toe een merel te zien die komt smullen van de vogeltaart. En daarnet zag ik een roodborstje voor m'n raam. Als het droger is zie je veel meer vogels.

Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Mijn school!

Niemand verdwaalt ooit op een rechte weg. Goethe.
Met majemt hier als een máf, en het stormt aardig....ofwel in ABN: het regent hier héél hard bij windkracht 9 en een reële temperatuur van 0 graden.............het voelt dus véél kouder aan dan het werkelijk IS.
toen ik terugkwam met puck van de uitlaat-ronde, was ze vanbinnen nét zo drijfnat als aan de buitenkant van de stortregen
toen ik terugkwam met puck van de uitlaat-ronde, was ze vanbinnen nét zo drijfnat als aan de buitenkant van de stortregen
Moderatorbericht:
Betekent het dus dat de strooiwagen ook in Moddergat komt!? Hier reden ze trouwens gisteravond ook.Rens schreef:Wit uitgeslagen wegdek, wat dus inhoudt dat het glád is............dat wordt straks uitkijken als ik Puck uit ga laten.....