Helemaal mee eens. Heel goed: een ieder die de wet overtreedt, krijgt een boete of een celstraf. Dus ook voor het zitten op bankjes waar het verboden is te zitten.tukkertje schreef:Criminelen zijn het.
BJD moet zich schamen...
Re: BJD moet zich schamen...
Herman schreef:Helemaal mee eens. Heel goed: een ieder die de wet overtreedt, krijgt een boete of een celstraf. Dus ook voor het zitten op bankjes waar het verboden is te zitten.tukkertje schreef:Criminelen zijn het.
Moraalridder
Ik begrijp politiemensen niet die mensen die een middagje gezellig aan het schaatsen zijn een zure middag te bezorgen. Wat voor leven heb je dan zelf denk ik dan.
Marc schreef:Ik begrijp politiemensen niet die mensen die een middagje gezellig aan het schaatsen zijn een zure middag te bezorgen. Wat voor leven heb je dan zelf denk ik dan.
thuis waarschijnlijk niets te vertellen. Kale plek op hun hoofd van die bekende duim.
Kale plek?tukkertje schreef:Marc schreef:Ik begrijp politiemensen niet die mensen die een middagje gezellig aan het schaatsen zijn een zure middag te bezorgen. Wat voor leven heb je dan zelf denk ik dan.
thuis waarschijnlijk niets te vertellen. Kale plek op hun hoofd van die bekende duim.
't Is grotendeels kaal.
Maar toch......

Volgens mij heeft Auto's vrouw dan wel een grote duim
sorry...ik kon het echt niet laten

sorry...ik kon het echt niet laten
helma schreef: sorry...ik kon het echt niet laten

Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Met die schaamte doe ik mee BJD.BJD schreef:![]()
![]()
Wat is dat voor topic? dacht ik effe..
Tja... ik heb inderdaad regelmatig plaatsvervangende schaamte...
Volgens mij herken ik Fluitje op de foto..die moet z'n medaille terug verdienen...
Maar ik hoop die medaille toch wel op een andere manier dan terug te verdienen.
Maar mag ik wel kwijt dat ik me enigszins stoor aan het generaliserende, niet christen waardige gedrag van een enkeling hier.
Wie werkt maakt fouten en er zijn kennelijk mensen die helemaal geen fouten maken, ook hier.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
En gek genoeg moet je, als je bij de politie werkt je heel vaak moet verantwoorden (luister eens op een willekeurige verjaardag)voor 'fouten' die totaal onbekende collega's maken..of hoe ze hun werk doen (niet zozeer op dit topic, 'k snap best dat dit een geintje is)fluitje schreef:
Maar mag ik wel kwijt dat ik me enigszins stoor aan het generaliserende, niet christen waardige gedrag van een enkeling hier.
Wie werkt maakt fouten en er zijn kennelijk mensen die helemaal geen fouten maken, ook hier.
Gelukkig werkt het niet zo bij... noem eens wat.. de keurslager... dat je bv in Groningen bij het afrekenen van je leverworst verkeerd bent terugbetaald en daar de keurslager uit Maastricht mee om de oren slaat. Zo van.. Je moet je schamen voor die keurslager uit Groningen

Of bij huismoeders, de huismoeders die in Amsterdam-zuidoost haar kinderen niet verzorgd.... Een topic... "Helma, Henriet en Jolanda moeten zich schamen"

Huismoeders niet, nee.BJD schreef:En gek genoeg moet je, als je bij de politie werkt je heel vaak moet verantwoorden (luister eens op een willekeurige verjaardag)voor 'fouten' die totaal onbekende collega's maken..of hoe ze hun werk doen (niet zozeer op dit topic, 'k snap best dat dit een geintje is)fluitje schreef:
Gelukkig werkt het niet zo bij... noem eens wat.. de keurslager... dat je bv in Groningen bij het afrekenen van je leverworst verkeerd bent terugbetaald en daar de keurslager uit Maastricht mee om de oren slaat. Zo van.. Je moet je schamen voor die keurslager uit Groningen![]()
Of bij huismoeders, de huismoeders die in Amsterdam-zuidoost haar kinderen niet verzorgd.... Een topic... "Helma, Henriet en Jolanda moeten zich schamen"
Maar je ziet het in andere beroepsgroepen ook wel, al merk je dat niet zo.
Door dat geknoei van de accountants van Ahold en Enron en de belabberde presentatie van de accountant voor de enquetecommissie bouwfraude krijgt de accountantswereld allerlei regelgeving over zich heen. Ook voor de kleine ondernemingen. Dat zou nog tot daar aan toe zijn, maar het kost allemaal veel meer dan dat wat men probeert te voorkomen.
(Ja wat eigenlijk?)
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
BJD schreef: Een topic... "Helma, Henriet en Jolanda moeten zich schamen"

Allemaal heel erg waar hoor maar het imago van het veilige blauw op straat is weleens ver zoek... zelfs als het alarm op je bedrijf of in je woning afgaat is het niet meer veilig als de politie komt, dan moet de eigenaar zelf als eerste naar binnen. Dat is dus echt gebeurt en dat vind ik heel erg zieligBJD schreef:En gek genoeg moet je, als je bij de politie werkt je heel vaak moet verantwoorden (luister eens op een willekeurige verjaardag)voor 'fouten' die totaal onbekende collega's maken..of hoe ze hun werk doen (niet zozeer op dit topic, 'k snap best dat dit een geintje is)fluitje schreef:
Gelukkig werkt het niet zo bij... noem eens wat.. de keurslager... dat je bv in Groningen bij het afrekenen van je leverworst verkeerd bent terugbetaald en daar de keurslager uit Maastricht mee om de oren slaat. Zo van.. Je moet je schamen voor die keurslager uit Groningen![]()

Bovendien spreken we hier over een - door God - over ons gesteld deel van de overheid.fluitje schreef:Maar mag ik wel kwijt dat ik me enigszins stoor aan het generaliserende, niet christen waardige gedrag van een enkeling hier.
NIET LEUK!!!!BJD schreef: Een topic... "Helma, Henriet en Jolanda moeten zich schamen"
en ik wilde je nb nog helpen man, om de titel weg te krijgen hier...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....