sow, had je een tegoedbon?helma schreef:nog 2 nachtjes slapen....dan ga ik op honeymoon

sow, had je een tegoedbon?helma schreef:nog 2 nachtjes slapen....dan ga ik op honeymoon
Hendrikus schreef:sow, had je een tegoedbon?helma schreef:nog 2 nachtjes slapen....dan ga ik op honeymoon
Leuk he voorpret?Lassie schreef:nog 2 nachtjes slapen en dan: trouwjurk op halen.![]()
![]()
Toen ik trouwde was er een (dementerende) bewoner uit het huis waar ik werkte. Die zei alvast ja....Lassie schreef:Heeerlijk.
Ik zat net op de fiets te denken aan onze trouwdienst. Sta je daar voorin en de belofte uit te spreken en elkaar de hand te geven. Al die mensen die je dan aan zitten te gapen.
daar had ik nou nét totaal geen erg in.....ál m'n intense aandacht ging uit naar de huwelijksformulieren en de feitelijke kerkelijke huwelijksvoltrekking.Lassie schreef:Heeerlijk.
Ik zat net op de fiets te denken aan onze trouwdienst. Sta je daar voorin en de belofte uit te spreken en elkaar de hand te geven. Al die mensen die je dan aan zitten te gapen.
Uhm.... krijg ik nog loge's?helma schreef:Hendrikus schreef:sow, had je een tegoedbon?helma schreef:nog 2 nachtjes slapen....dan ga ik op honeymoon
haha, nee, we gaan 'op kamers' in Middelburg
m'n zoon heeft nog vakantie
MarthaMartha schreef:Uhm.... krijg ik nog loge's?helma schreef:Hendrikus schreef:sow, had je een tegoedbon?helma schreef:nog 2 nachtjes slapen....dan ga ik op honeymoon
wanneer en hoeveel?
super, ik maak de bedden klaarhelma schreef:MarthaMartha schreef:Uhm.... krijg ik nog loge's?helma schreef:Hendrikus schreef: sow, had je een tegoedbon?
wanneer en hoeveel?
Uhm....ja! kan het nog wel?
er komen er twee naar jou.....
beterschap!!fluitje schreef:- ik vanmorgen thuis was gebleven om een afpsraak te maken met de huisarts
- ik pas na tienen terecht kon.
- Nu morgenochtend maar een afspraak heb
- mijn oren potdicht zitten, en een vervelende druk erin.
- Ik in ieder geval wel wat rust heb en niet teveel hoef te horen.
- dat dat ook soms wel eens gemakkelijk is.