Wis en zeker confrereAuto schreef:Inderdaad Amicus D. verlaag u niet tot het geblaat van het gepeupel.Democritus schreef:Soms is het beter te zwijgenJo-Ann schreef:Tja, wat moet ik hier nu op zeggen?

Wis en zeker confrereAuto schreef:Inderdaad Amicus D. verlaag u niet tot het geblaat van het gepeupel.Democritus schreef:Soms is het beter te zwijgenJo-Ann schreef:Tja, wat moet ik hier nu op zeggen?
jaja... jullie bewaren het voor in de chat natuurlijkDemocritus schreef:Wis en zeker confrereAuto schreef:Inderdaad Amicus D. verlaag u niet tot het geblaat van het gepeupel.Democritus schreef:
Soms is het beter te zwijgen
Daar voelden de spelonkies in Neveldijk zich ook ver boven verheven....Auto schreef:Inderdaad Amicus D. verlaag u niet tot het geblaat van het gepeupel.Democritus schreef:Soms is het beter te zwijgenJo-Ann schreef:Tja, wat moet ik hier nu op zeggen?
Volgens mij kunnen Auto en ondergetekende wel met dat boekje leven.Heindemat schreef:Daar voelden de spelonkies in Neveldijk zich ook ver boven verheven....Auto schreef:Inderdaad Amicus D. verlaag u niet tot het geblaat van het gepeupel.Democritus schreef:Soms is het beter te zwijgenJo-Ann schreef:Tja, wat moet ik hier nu op zeggen?
"de spelonkies mensen nu waren zeer ernstige mensen. Maar ten dage dat Klaas hun de komst van het turfschip boodschappen kwam, geschiedde het, dat zij zich veroordeeld voelden, omdat zij toch eigenlijk niet ernstig genoeg waren".
- blz 11-
Daarom verdient het bijzonder vermelding dat éénmaal in het jaar hun aangezichten, in het samenzijn met hun chatgenoten, zich plooiden tot een lach, die hun consciëntie niet bezwaarde.Heindemat schreef:Daar voelden de spelonkies in Neveldijk zich ook ver boven verheven....
"de spelonkies mensen nu waren zeer ernstige mensen. Maar ten dage dat Klaas hun de komst van het turfschip boodschappen kwam, geschiedde het, dat zij zich veroordeeld voelden, omdat zij toch eigenlijk niet ernstig genoeg waren".
- blz 11-
Ah, je wilt wat leven in de brouwerij brengenDemocritus schreef:Volgens mij kunnen Auto en ondergetekende dat boekje wel eens leven.
dank je wel, ik voel me meteen aangesprokenJo-Ann schreef:... jullie leuk zijn allemaal
Vandaar dus dat hij met emeritaat is gegaan?Gian schreef:Ds vd Weerd is helaas plotseling doof geworden.
Beetje raar dat ze dat niet in het RD zetten.
Soms is zwijgen goud,Democritus schreef:Soms is het beter te zwijgenJo-Ann schreef:Tja, wat moet ik hier nu op zeggen?
da's NIET handig......MarthaMartha schreef:
- mijn broer van de week boodschappen deed met mijn pinpas
- hij nu weer fijn in Zeeland zit
- met mijn pinpas
...
Fijn joh! heerlijk!zusterelly schreef:Dat ik vandaag voor de 3e keer tijdens deze ziekteperiode weer gestart ben met mijn opbouwschema om weer (uiteindelijk) volledig aan het werk te kunnen. Vandaag 2 mobiele bewoners verzorgd. Dit ging goedGeen uitstralingspijn gehad. Tjonge wat ben ik blij.
Ik zat op de fiets naar huis in mezelf allerlei lofliederen te zingen. Tenminste ik dacht dat ik dat in mezelf deed totdat ik allerlei mensen naar me zag kijken......![]()
Ik weet dat ik er nog lang niet ben maar dit is zo'n stap voorwaarts!