Goede morgen
Re: Goede morgen
Een hele goede morgen, iedereen een fijne dag en doe voorzichtig...........het ijs is glad!
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
- Afwachtend
Um, kan het nog..goedenmorgen zeggen?
Nou, ik hoop het. Allemaal nog een goede morgen, en alvast goedemiddag!
Fijne dag allemaal.
En laten we alles van Hem verwachten!
Nou, ik hoop het. Allemaal nog een goede morgen, en alvast goedemiddag!
Fijne dag allemaal.
En laten we alles van Hem verwachten!
Wie met legen handen staat kan ze vouwen!
- MarthaMartha
mijn huis ook weerfluitje schreef:Een hele goede morgen, iedereen een fijne dag en doe voorzichtig...........het ijs is glad!

goede middag allemaal!
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
De stoepjes soms ook nog voor onze postbode! Trouwens je bent terug uit Parijs, fluitje? Ga je nog 'bevindingen' met ons delen?fluitje schreef:Een hele goede morgen, iedereen een fijne dag en doe voorzichtig...........het ijs is glad!
fluitje schreef:Een hele goede morgen, iedereen een fijne dag en doe voorzichtig...........het ijs is glad!

Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- JolandaOudshoorn
Goede morgen allemaal. Hier ligt een dun laagje sneeuw, dat wordt dus weer pret voor de kinderen!
Iedereen weer een fijne werkweek toegewenst na de vakantie! En als dit niet van je op toepassing is, wens ik je een fijne week
Iedereen weer een fijne werkweek toegewenst na de vakantie! En als dit niet van je op toepassing is, wens ik je een fijne week

Ik weet, mijn Verlosser leeft

goeiemorgen.....ik blijf lekker bij de warme kachel.......het IS hier zo vlak achter de Seedyk écht niet te genieten.....gure, harde noordoosten wind......
maarrrrrrrrrrrrr, de grote klappen gaan iig vannacht vallen.......tot min 17 in flinke delen van oost- en noordnederland.............
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
sneeuw... wat HEEERLIJK!!!JolandaOudshoorn schreef:Goede morgen allemaal. Hier ligt een dun laagje sneeuw, dat wordt dus weer pret voor de kinderen!
hier tikte het vannacht op t dak... regen.... jammer hoor..
maar wellicht komt t hier ook nog...
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
-
Zijn hier mensen zo vroeg al wakker??
Christian faith has to do less with what you know and more with whom you know, namely God and God in Christ. Rev. Martin E Marty
- JolandaOudshoorn
Goedemorgen! Wat is het koud buiten. Lekker de verwarming aangezet en de jassen er alvast overheen gehangen.
Nog even genieten van de stilte en de rust...
Nog even genieten van de stilte en de rust...
Ik weet, mijn Verlosser leeft
Goedenmorgen allemaal.....
Goedemorgen allemaal.
Inderdaad frisjes buiten.
Sterkte voor diegenen die straks op de fiets moeten bijvoorbeeld.
O ja, ook voor de postbodes.
Inderdaad frisjes buiten.
Sterkte voor diegenen die straks op de fiets moeten bijvoorbeeld.
O ja, ook voor de postbodes.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
ik wordt straks gebracht met de auto...