Koning winter is gekomen!!!
Re: Koning winter is gekomen!!!
Blijft koning winter nog ff in Nederland?? Ik heb schaatsen gekocht, maar nu lijkt het hier weer te gaan dooien 

- MarthaMartha
het is hier anders een ijsbaan op de wegfreek schreef:Blijft koning winter nog ff in Nederland?? Ik heb schaatsen gekocht, maar nu lijkt het hier weer te gaan dooien

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Dus daardoor komt hét!!freek schreef:Blijft koning winter nog ff in Nederland?? Ik heb schaatsen gekocht, maar nu lijkt het hier weer te gaan dooien
Dat had ik vroeger ook...deed ik mijn regenpak aan....stopte het met regenen.

Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- MarthaMartha
arme demo... die is een ijsbaan aan het opbouwen....freek schreef:Blijft koning winter nog ff in Nederland?? Ik heb schaatsen gekocht, maar nu lijkt het hier weer te gaan dooien

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ja hier ook, maar dat is mij te hobbelig. Kan ik daarna gelijk m'n schaatsen weer afgeven. Dit keer bij de vuilstort.MarthaMartha schreef:het is hier anders een ijsbaan op de wegfreek schreef:Blijft koning winter nog ff in Nederland?? Ik heb schaatsen gekocht, maar nu lijkt het hier weer te gaan dooien
Volgens het KNMI wordt het even wat minder koud, dit weekend, minimumtemperaturen iets onder 0, maximumtemperaturen er iets boven, een beetje neerslag. Vanaf maandag wordt het weer kouder, dinsdag weer plaatselijk onder de -10. Maar daarna volgens het KNMI toenemende kans (50%) op minder koud weer, meer gemiddelde temperaturen voor deze tijd van het jaar. Hopelijk is dat van korte duur, anders kunnen we de elfstedentocht wel vergetenfreek schreef:Blijft koning winter nog ff in Nederland?? Ik heb schaatsen gekocht, maar nu lijkt het hier weer te gaan dooien

Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Een ijsbaan... jij dat was het voor onze postbode vanmiddag af en toe ook. 1 keer van de bene gegaan(gevallen), maar gelukkig niet hard. Soms was het een beetje puzzelen: hoe doe ik het... Heb er ruim 4 uur over gedaan. Het jaar begint goed...freek schreef:Ja hier ook, maar dat is mij te hobbelig. Kan ik daarna gelijk m'n schaatsen weer afgeven. Dit keer bij de vuilstort.MarthaMartha schreef:het is hier anders een ijsbaan op de wegfreek schreef:Blijft koning winter nog ff in Nederland?? Ik heb schaatsen gekocht, maar nu lijkt het hier weer te gaan dooien
Het strooizout vloog de winkel uit hier...Gijs83 schreef:Een ijsbaan... jij dat was het voor onze postbode vanmiddag af en toe ook. 1 keer van de bene gegaan(gevallen), maar gelukkig niet hard. Soms was het een beetje puzzelen: hoe doe ik het... Heb er ruim 4 uur over gedaan. Het jaar begint goed...
Ik had de laatste twee zakken, toen was 't op

~~Soli Deo Gloria~~
Hendrikus schreef:Het strooizout vloog de winkel uit hier...Gijs83 schreef:Een ijsbaan... jij dat was het voor onze postbode vanmiddag af en toe ook. 1 keer van de bene gegaan(gevallen), maar gelukkig niet hard. Soms was het een beetje puzzelen: hoe doe ik het... Heb er ruim 4 uur over gedaan. Het jaar begint goed...
Jammer.
Mag je wel even in mijn postwijk gaan strooien!Hendrikus schreef:Het strooizout vloog de winkel uit hier...Gijs83 schreef:Een ijsbaan... jij dat was het voor onze postbode vanmiddag af en toe ook. 1 keer van de bene gegaan(gevallen), maar gelukkig niet hard. Soms was het een beetje puzzelen: hoe doe ik het... Heb er ruim 4 uur over gedaan. Het jaar begint goed...

kattenbakkorrels helpen ookjvdg schreef:Hendrikus schreef:Het strooizout vloog de winkel uit hier...Gijs83 schreef:Een ijsbaan... jij dat was het voor onze postbode vanmiddag af en toe ook. 1 keer van de bene gegaan(gevallen), maar gelukkig niet hard. Soms was het een beetje puzzelen: hoe doe ik het... Heb er ruim 4 uur over gedaan. Het jaar begint goed...
Jammer.

nou dan heb je straks een mooi grijs stoepje van die kattenbakkorrels, krijg je haast niet meer weg. Zelfs na een regenbui blijf je het zien......
dat wordt schrobben
dat wordt schrobben

- Afwachtend
Kan je goed leren schaatsenMarthaMartha schreef:het is hier anders een ijsbaan op de wegfreek schreef:Blijft koning winter nog ff in Nederland?? Ik heb schaatsen gekocht, maar nu lijkt het hier weer te gaan dooien

Wie met legen handen staat kan ze vouwen!
we hebben hier nérgens last van die alom gememoreerde gladheid.......de zon schijnt volop, de temperatuur ligt dik boven nul nu.....en van regen is ook al niets te bespeuren dat die in aantocht zou zijn.Gijs83 schreef:Mag je wel even in mijn postwijk gaan strooien!Hendrikus schreef:Het strooizout vloog de winkel uit hier...Gijs83 schreef:Een ijsbaan... jij dat was het voor onze postbode vanmiddag af en toe ook. 1 keer van de bene gegaan(gevallen), maar gelukkig niet hard. Soms was het een beetje puzzelen: hoe doe ik het... Heb er ruim 4 uur over gedaan. Het jaar begint goed...
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hier in het midden van het land nog 2 graden onder nul.Rens schreef:we hebben hier nérgens last van die alom gememoreerde gladheid.......de zon schijnt volop, de temperatuur ligt dik boven nul nu.....en van regen is ook al niets te bespeuren dat die in aantocht zou zijn.Gijs83 schreef:Mag je wel even in mijn postwijk gaan strooien!Hendrikus schreef:Het strooizout vloog de winkel uit hier...Gijs83 schreef:Een ijsbaan... jij dat was het voor onze postbode vanmiddag af en toe ook. 1 keer van de bene gegaan(gevallen), maar gelukkig niet hard. Soms was het een beetje puzzelen: hoe doe ik het... Heb er ruim 4 uur over gedaan. Het jaar begint goed...