Marc schreef:Als het nog heel pril is allemaal zou ik het in elk geval niet te lang maken. Tenminste ik zou niet gelijk een hele dag plannen, maar dat ligt ook aan de situatie, of je iemand lang kent enzo.

Marc schreef:Als het nog heel pril is allemaal zou ik het in elk geval niet te lang maken. Tenminste ik zou niet gelijk een hele dag plannen, maar dat ligt ook aan de situatie, of je iemand lang kent enzo.
nou iddd.MarthaMartha schreef:ik ben alleen maar benieuwd wie er nou toch ooit voor ikea kan kiezen.......
meubels?henriët schreef:nou iddd.MarthaMartha schreef:ik ben alleen maar benieuwd wie er nou toch ooit voor ikea kan kiezen.......
wat moet je daaaaaar toch sjouwen...
dan al????????MarthaMartha schreef:meubels?henriët schreef:nou iddd.MarthaMartha schreef:ik ben alleen maar benieuwd wie er nou toch ooit voor ikea kan kiezen.......
wat moet je daaaaaar toch sjouwen...
gertje schreef:Ik, ben namelijk sinds kort verliefd op Ikea, zo'n leuke kinderkamer daar gekocht
Wij zijn elkaar op de schaats tegengekomen... en het werkt!Democritus schreef:Ik zou gaan schaatsen met dit weer..... dan weet je gelijk of ze uit het goede hout gesneden zijn.
Dit is een theologisch discussieforum. Enig geleuter laten we voor de gezelligheid wel toe, maar dit gaat echt veel te ver
Geheel mee eens.Lassie schreef:Dit is een theologisch discussieforum. Enig geleuter laten we voor de gezelligheid wel toe, maar dit gaat echt veel te ver
Er zijn zovéél winkels op zondag open.....dus, omdat een bepaalde winkel op zondag ook wel eens open is, mag je daar niet (komen of) over hebben??Democritus schreef:Geheel mee eens.Lassie schreef:Dit is een theologisch discussieforum. Enig geleuter laten we voor de gezelligheid wel toe, maar dit gaat echt veel te ver
Dan gaat het ook nog eens een keer in dit topic over de IKEA..... die winkel is op zondag open.
Moest je d'r zó goed vasthouden om valpartijen te voorkomen?BJD schreef:Wij zijn elkaar op de schaats tegengekomen... en het werkt!Democritus schreef:Ik zou gaan schaatsen met dit weer..... dan weet je gelijk of ze uit het goede hout gesneden zijn.
Het hadden mijn woorden kunnen zijn.Lassie schreef:Dit is een theologisch discussieforum. Enig geleuter laten we voor de gezelligheid wel toe, maar dit gaat echt veel te ver