Is het niet heerlijk dit weer?!

Ik blij dat ik het niet zo snel koud heb..Rens schreef:Een hele fijne en wederom berekoude dag........
Beste Freek, moet je niet naar de kerk? Of verzuim je het? Allemaal overigens(als ik dat nog niet gedaan heb) het allerbeste voor dit nieuwe jaar toegewenst!freek schreef:Môge, ik kom net uit m'n bed rollen. Zo lang 'uitslapen' is een privilege dat ik me alleen op nieuwjaarsmorgen vergun.
moeten is dwangGijs83 schreef:Beste Freek, moet je niet naar de kerk? Of verzuim je het? Allemaal overigens(als ik dat nog niet gedaan heb) het allerbeste voor dit nieuwe jaar toegewenst!freek schreef:Môge, ik kom net uit m'n bed rollen. Zo lang 'uitslapen' is een privilege dat ik me alleen op nieuwjaarsmorgen vergun.
Dus het vriest niet meer bij jullie? Dus geen elfstedentocht dit jaar???Rens schreef:
goeiemorgen vanuit een regenachtig Moddergat.....nu dus weer letterlijk een modderig gat.....
het is nu volop zón, met heerlijke temperaturen die aan de lente gelijk zijn.....dus het moet wel heel hard omslaan willen we nog kans maken.......albion schreef:Dus het vriest niet meer bij jullie? Dus geen elfstedentocht dit jaar???Rens schreef:
goeiemorgen vanuit een regenachtig Moddergat.....nu dus weer letterlijk een modderig gat.....