Zo dus dr is vannacht een dikke Zwarte Piet geweest met een 'kadootje'MarthaMartha schreef:een schone schoorsteen...
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
- MarthaMartha
Nee, hele kachel binnenstebuiten gehaald, maar er zit niks in..... de gemenerd!hmprff schreef:Zo dus dr is vannacht een dikke Zwarte Piet geweest met een 'kadootje'MarthaMartha schreef:een schone schoorsteen...
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Energienota

--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Kon Sinterklaas niet heel even wachten? Best flauw.refo schreef:Energienota![]()
- zusterelly
Refo lijkt er anders wel heel blij mee te zijnwim schreef:Kon Sinterklaas niet heel even wachten? Best flauw.refo schreef:Energienota![]()
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Zo te zien heeft refo middels die afrekening een compensatie voor zijn verdampte beleggingen in Fortis.zusterelly schreef:Refo lijkt er anders wel heel blij mee te zijnwim schreef:Kon Sinterklaas niet heel even wachten? Best flauw.refo schreef:Energienota![]()
Ik ook.refo schreef:Energienota![]()
- zusterelly
Jij bent niet zo blij ermee?Afgewezen schreef:Ik ook.refo schreef:Energienota![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
zusterelly schreef:Jij bent niet zo blij ermee?Afgewezen schreef:Ik ook.refo schreef:Energienota![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
- zusterelly
Nee dus.Afgewezen schreef:zusterelly schreef:Jij bent niet zo blij ermee?Afgewezen schreef:Ik ook.
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Een keybord, nu nog leren spelen
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
die dingen spelen toch vanzellef?fluitje schreef:Een keybord, nu nog leren spelen
~~Soli Deo Gloria~~
tja..fluitje schreef:Een keybord, nu nog leren spelen
een instrument bespelen..
moet je vroeg mee beginnen...
en als de grijze haren daar zijn.. .. .enfin suc6...
op de volgende meeting neem je m mee??!!! okeee
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
het 4e deel van de serie Waarheid en Recht van Craig Parshall - Ontbrekend bewijs
Als het regent in de bergen- levensbeschrijving van J.O.Fraser
Chocoladeletter
Als het regent in de bergen- levensbeschrijving van J.O.Fraser
Chocoladeletter
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.