Bewust of een foutje van MM?helma schreef:nieuw kapsel![]()
Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Re: Wat is/zijn je laatste/nieuwste aanwinst(en)?? [4]
Is het gebed uw stuurwiel of uw reservewiel?
- MarthaMartha
Ik had de schaar nog maar twee tellen in handen toen de kasteelheer zijn zetel verliet, mij de schaar ontnam en zelf het knipwerk ter hand nam. Bang zijnde dat ik te rigoreus te werk zou gaan (ik dacht zo'n 15 cm van de meter haar af te halen), knipte hij er 2 cm vanaf. slechts op enig aandringen was hij bereid daar nog één enkele cm aan toe te voegen.Ariene schreef:Bewust of een foutje van MM?helma schreef:nieuw kapsel![]()
Niemand zal Helma morgen vragen wat ze met haar haar heeft gedaan
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:Ik had de schaar nog maar twee tellen in handen toen de kasteelheer zijn zetel verliet, mij de schaar ontnam en zelf het knipwerk ter hand nam. Bang zijnde dat ik te rigoreus te werk zou gaan (ik dacht zo'n 15 cm van de meter haar af te halen), knipte hij er 2 cm vanaf. slechts op enig aandringen was hij bereid daar nog één enkele cm aan toe te voegen.Ariene schreef:Bewust of een foutje van MM?helma schreef:nieuw kapsel![]()
Alleen dus even bijgepunt.... (ik ken dat)MarthaMartha schreef:Ik had de schaar nog maar twee tellen in handen toen de kasteelheer zijn zetel verliet, mij de schaar ontnam en zelf het knipwerk ter hand nam. Bang zijnde dat ik te rigoreus te werk zou gaan (ik dacht zo'n 15 cm van de meter haar af te halen), knipte hij er 2 cm vanaf. slechts op enig aandringen was hij bereid daar nog één enkele cm aan toe te voegen.Ariene schreef:Bewust of een foutje van MM?helma schreef:nieuw kapsel![]()
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
- MarthaMartha
psst... als je er meer af wil, moet je even bellen als de kat van huis is.....helma schreef:MarthaMartha schreef: Ik had de schaar nog maar twee tellen in handen toen de kasteelheer zijn zetel verliet, mij de schaar ontnam en zelf het knipwerk ter hand nam. Bang zijnde dat ik te rigoreus te werk zou gaan (ik dacht zo'n 15 cm van de meter haar af te halen), knipte hij er 2 cm vanaf. slechts op enig aandringen was hij bereid daar nog één enkele cm aan toe te voegen.
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:psst... als je er meer af wil, moet je even bellen als de kat van huis is.....helma schreef:MarthaMartha schreef: Ik had de schaar nog maar twee tellen in handen toen de kasteelheer zijn zetel verliet, mij de schaar ontnam en zelf het knipwerk ter hand nam. Bang zijnde dat ik te rigoreus te werk zou gaan (ik dacht zo'n 15 cm van de meter haar af te halen), knipte hij er 2 cm vanaf. slechts op enig aandringen was hij bereid daar nog één enkele cm aan toe te voegen.
sssstttt...hij leest over mijn schouder mee
ooit een muis de schaar zien hanteren?MarthaMartha schreef:psst... als je er meer af wil, moet je even bellen als de kat van huis is.....
~~Soli Deo Gloria~~
Tank heerlijk goedkope diesel (1,015 euro per liter).
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
caprice schreef:Diesel 0,975
Hoe kan dat nou?caprice schreef:Tank heerlijk goedkope diesel (1,015 euro per liter).
~~Soli Deo Gloria~~
Omdat ik vanavond niet langs dat heel goedkope tankstation kwam, moest ik het doen met een iets duurdere.Hendrikus schreef:caprice schreef:Diesel 0,975Hoe kan dat nou?caprice schreef:Tank heerlijk goedkope diesel (1,015 euro per liter).
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
Ah joh, wat een strop!caprice schreef:Omdat ik vanavond niet langs dat heel goedkope tankstation kwam, moest ik het doen met een iets duurdere.Hendrikus schreef:caprice schreef:Diesel 0,975Hoe kan dat nou?caprice schreef:Tank heerlijk goedkope diesel (1,015 euro per liter).
~~Soli Deo Gloria~~
Ja, dat was wel 1,60 euro duurder hoor.Hendrikus schreef:Ah joh, wat een strop!caprice schreef:Omdat ik vanavond niet langs dat heel goedkope tankstation kwam, moest ik het doen met een iets duurdere.![]()
Maar wel 20 airmailes erbij. Dat had ik bij de andere pomp niet gekregen.
Laatst gewijzigd door caprice op 22 nov 2008, 23:41, 1 keer totaal gewijzigd.
Dr. J.H. Bavinck
Dr. J.H. Bavinck
goed voorbeeld doet goed volgen:):):):)helma schreef:nieuw kapsel![]()
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
- Wilma van den Berg
Een heleboel nieuwe boekjes, een geweldig weekend etc. etc.
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!
een banketstaaf (hmmmm). Wie o wie komt um proeven?