MarthaMartha schreef:sneeuw, en het begint weer flink te sneeuwen................ Prachtig!
het gaat hárd!!!!!!!!!!! super!
en mijn dochter van 4 zit al een hele poos bovenop de bank voor het raam te zingen
"Heere geef dat het heel hard gaat sneeuwen; Heere ik vind de sneeuw zo mooi; Heere wat laat U het mooi sneeuwen; ik vind de sneeuw zo mooi"
Af en toe gaan haar handjes in de lucht
ontroerend vind ik het
Ach...bij jou ook al. Hier net: "Heere, ik vind het jammer dat de sneeuw weg is, want die vind ik zo mooi. Wilt u nieuwe sneeuw geven??" Die meiden van ons
tja, sneeuw is geweldig mooi, hoewel het voor verschillende mensen ook heel lastig is (ouderen, Rens en verder.....) maar áls het nou toch sneeuwt, dan vind ik een dik pak natuurlijk geweldig. Het is alweer even geleden dat ik een sneeuwpop heb gemaakt... (en vak is een dik pak makkelijker lopen dan zo'n dun glibberlaagje....), nou hier is het ook weer weg, nog hier en daar een pietepeuterig hoopje....
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
MarthaMartha schreef:tja, sneeuw is geweldig mooi, hoewel het voor verschillende mensen ook heel lastig is (ouderen, Rens en verder.....) maar áls het nou toch sneeuwt, dan vind ik een dik pak natuurlijk geweldig. Het is alweer even geleden dat ik een sneeuwpop heb gemaakt... (en vak is een dik pak makkelijker lopen dan zo'n dun glibberlaagje....), nou hier is het ook weer weg, nog hier en daar een pietepeuterig hoopje....
Ik moet 15 zware boeken sjouwen, dus ik zie de trein niet zitten.
Bovendien moest ik de 'rimboe' in tussen Kootwijkerbroek en Garderen en daar rijdt geen trein noch bus
'k was blij dat ik 'Tom' bij me had, anders was het niet te vinden.
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)