Welk boek ben jij nu aan het lezen?
- JolandaOudshoorn
Re: Welk boek ben jij nu aan het lezen?
Het boek: Opwekking en zondebesef geschreven door T Visser
Ik weet, mijn Verlosser leeft
- zusterelly
Is dat Theo Visser die ook het boekje Open Vensters heeft geschreven? Dat vond ik een mooi boekje.JolandaOudshoorn schreef:Het boek: Opwekking en zondebesef geschreven door T Visser
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
Dit is nog mooier!zusterelly schreef:Is dat Theo Visser die ook het boekje Open Vensters heeft geschreven? Dat vond ik een mooi boekje.JolandaOudshoorn schreef:Het boek: Opwekking en zondebesef geschreven door T Visser

Is dat de evangelist uit Rotterdam?
Die van Stichting Gave, als hij daar tenminste nog bij is.Jongere schreef:Is dat de evangelist uit Rotterdam?
- MarthaMartha
YepJongere schreef:Is dat de evangelist uit Rotterdam?
Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Theo Visser is 8 jaar geleden bij st. Gave gestopt en is toen begonnen met een International Christion Fellowship, een internationale multi-culturele gemeente. Daar is hij 8 jaar voorganger geweest onder de vlag van CGK. Sinds 2 jaar houdt hij zich met name bezig met International Church Plants. In alle grote steden worden dergelijke ICF-gemeenten gesticht.
Op dit moment woont hij met zijn gezin in India. Enerzijds om die cultuur te leren kennen en te leren van het leven in een niet westerse-andere cultuur. Anderzijds is hij daar ook bezig met het stichten van nieuwe, multiculturele gemeenten.
Op dit moment woont hij met zijn gezin in India. Enerzijds om die cultuur te leren kennen en te leren van het leven in een niet westerse-andere cultuur. Anderzijds is hij daar ook bezig met het stichten van nieuwe, multiculturele gemeenten.

Dezelfde schrijver van Thuiskomst; iets bekender waarschijnlijk.
Het boek is echt geweldig!! Al heeft hij een overduidelijke visie over de hemel en beschrijft hij nauwkeurig hoe het daar zal zijn. 't Zet me in elk geval aan 't denken..
En over de hel.Mariaa schreef:
Het boek is echt geweldig!! Al heeft hij een overduidelijke visie over de hemel en beschrijft hij nauwkeurig hoe het daar zal zijn. 't Zet me in elk geval aan 't denken..
Ik vraag me af of je zo ver mag gaan als schrijver. Denk zelf dat de verborgen dingen voor God zijn.
Ok. Zover ben ik nog niet..Jongere schreef:En over de hel.Mariaa schreef:
Ik vraag me af of je zo ver mag gaan als schrijver. Denk zelf dat de verborgen dingen voor God zijn.
Ja, dat vraag ik mezelf ook af. Toch zet het aardse dingen wel in een perspectief.
Oh sorry.Mariaa schreef:Ok. Zover ben ik nog niet..

Haha, zolang je de afloop maar niet verteld maakt het mij niet uit..Jongere schreef:Oh sorry.Mariaa schreef:Ok. Zover ben ik nog niet..

- jakobmarin
Dat staat in meer boeken van hem. Hij geeft zelf ook duidelijk aan dat het zíjn[/i[ visie is, en dat je daar zeker anders over mag denken.Jongere schreef:En over de hel.Mariaa schreef:
Toch zet het je wel aan denken hoe het daar zal zijn.
Wie zegt 'er is geen waarheid' heeft groot gelijk, want die bestaat wél.

deze heb ik uit
'k ben nog bezig met G.Mak - Europa en met J. Vermeulen: de zoon van Bornia (allebei bijna uit)
Aan het volgende boek begin ik binnenkort + de 2 vervolgdelen:

De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
Mozes heeft van Mij geschreven - Hugo Bouter
Safely home/ Thuiskomst - Randy Alcorn (lees ik voor engels dus vandaar de engelse en nederlandse versie
)
de GVR - Roald Dahl
Safely home/ Thuiskomst - Randy Alcorn (lees ik voor engels dus vandaar de engelse en nederlandse versie

de GVR - Roald Dahl
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.