In de Grevelingen misschienhelma schreef:ik heb nassi gemaakt voor het hele spul
en ik ga lekker met M&M onderweg een happie doen
Heerlijk!helma schreef:ik heb nassi gemaakt voor het hele spul
en ik ga lekker met M&M onderweg een happie doen
Klinkt in ieder geval prima!Rens schreef:het móét er vandaag toch écht eens van komen: koken......
de spullen staan al "klaar": mini-krieltjes, witte bonen in tomatensaus, gehakt er doorhéén en twee gehaktballen er bij, wat pittige jus, en slagroomvla (choco) toe.......
nu maar hopen dat ik er eindelijk de moed voor kan vinden om het voornemen wáár te maken....
voor de zekerheid zet ik het keukenraam, een behoorlijke grote, wágenwijd open en de kamerdeur dicht.....dan zou het toch moeten lukken hoop ik........Mister schreef:Klinkt in ieder geval prima!Rens schreef:het móét er vandaag toch écht eens van komen: koken......
de spullen staan al "klaar": mini-krieltjes, witte bonen in tomatensaus, gehakt er doorhéén en twee gehaktballen er bij, wat pittige jus, en slagroomvla (choco) toe.......
nu maar hopen dat ik er eindelijk de moed voor kan vinden om het voornemen wáár te maken....
Ik ruik nog nietsRens schreef:voor de zekerheid zet ik het keukenraam, een behoorlijke grote, wágenwijd open en de kamerdeur dicht.....dan zou het toch moeten lukken hoop ik........Mister schreef:Klinkt in ieder geval prima!Rens schreef:het móét er vandaag toch écht eens van komen: koken......
ik kook/eet altijd rond de klok van half zes en niet tussen de middag....Mister schreef:
Ik ruik nog niets
straks stijg je op, ook wel s leuk toch?!;)Marnix schreef:Zojuist in navolging van Johannes de Doper een sprinkhaan met honing verorberd. Volgens mij moet je alleen de vleugeltjes er af halen want ik heb nu allemaal stukjes vleugel tussen mijn tanden
En hoe is 't met je jas?Marnix schreef:Zojuist in navolging van Johannes de Doper een sprinkhaan met honing verorberd.