AVG en user32.dll

Plaats reactie
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23902
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

AVG en user32.dll

Bericht door refo »

Afgelopen zaterdag heeft de antivirusprogramma AVG het bestand user32.dll voor een Trojan Horse aangezien. Je computer doet het dan niet meer. Ken je mensen die plotseling hun computer niet meer kunnen starten? Google voor ze: AVG user32.dll en zoek een oplossing.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Ichtus
Berichten: 2162
Lid geworden op: 26 jul 2007, 22:37

Re: AVG en user32.dll

Bericht door Ichtus »

Hier hetzelfde probleem gehad. Via andere pc een cd'tje gebrand en geinstalleerd op de laptop. Het resultaat: laptop die het weer doet!
Wees jezelf, er zijn al zoveel anderen!
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23902
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: AVG en user32.dll

Bericht door refo »

Alleen is het niet zondag gebeurd maar zaterdag al. Mijn systeembestand is zaterdag rond vijf uur al verwijderd. Zaterdagavond deed hij het nog wel (zeker in geheugen geladen), en maandag niet meer.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33391
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: AVG en user32.dll

Bericht door Tiberius »

refo schreef:
Alleen is het niet zondag gebeurd maar zaterdag al. Mijn systeembestand is zaterdag rond vijf uur al verwijderd. Zaterdagavond deed hij het nog wel (zeker in geheugen geladen), en maandag niet meer.
Stil maar. We geloven je wel. ;)
Gebruikersavatar
refo
Berichten: 23902
Lid geworden op: 29 dec 2001, 11:45

Re: AVG en user32.dll

Bericht door refo »

Tiberius schreef:
refo schreef:
Alleen is het niet zondag gebeurd maar zaterdag al. Mijn systeembestand is zaterdag rond vijf uur al verwijderd. Zaterdagavond deed hij het nog wel (zeker in geheugen geladen), en maandag niet meer.
Stil maar. We geloven je wel. ;)
Wat is dat nu weer voor reactie? Ik probeer mensen te helpen. Als het je irriteert verwijder je het topic maar.
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Gebruikersavatar
Tiberius
Administrator
Berichten: 33391
Lid geworden op: 12 jan 2006, 09:49
Locatie: Breda

Re: AVG en user32.dll

Bericht door Tiberius »

Omdat het zaterdag/zondag verschil met het verschil in tijdzone te maken heeft.
Gebruikersavatar
Lourens
Berichten: 3873
Lid geworden op: 09 jun 2008, 20:15
Locatie: Bunsburg

Re: AVG en user32.dll

Bericht door Lourens »

Ben al door diverse collega's benaderd.

Ik verwijder HD en hang die even aan mij pc. Het DLLetje erop copieren en klaar is Kees.

Niet vergeten om als je aan internet hangt meteen AVG weer te updaten voordat hij weer gaat scannen.

Vanmiddag even naar mijn vader voor hetzelfde probleem
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Plaats reactie