oh meid,Jo-Ann schreef:en dan kom ik in de chat om te weten of ik in het rijtje hoor.............
ben je weg!!!!
tja,
er zijn grenzen.. natuurlijk..
maarre.. btw.. jou had ik niet deze eis gegeven..
dus voor jou:
ja ook JIJ staat in het rijtje!!

oh meid,Jo-Ann schreef:en dan kom ik in de chat om te weten of ik in het rijtje hoor.............
ben je weg!!!!
Auto schreef:En een flesje wijn er bij ...................helma schreef:...ik mijn man morgen voor zijn verjaardag voor de 3e keer hetzelfde kadootje geef?
Vorig jaar gaf ik hem het boek: de kracht van een biddende man. Toen hij het met vaderdag nog niet had gelezen heb ik het overnieuw ingepakt. Nu hij het nog steeds niet heeft gelezen heb ik het vanavond maar weer ingepakt
hé, van harte gefeliciteerd met je man he!!!helma schreef:Auto schreef:En een flesje wijn er bij ...................helma schreef:...ik mijn man morgen voor zijn verjaardag voor de 3e keer hetzelfde kadootje geef?
Vorig jaar gaf ik hem het boek: de kracht van een biddende man. Toen hij het met vaderdag nog niet had gelezen heb ik het overnieuw ingepakt. Nu hij het nog steeds niet heeft gelezen heb ik het vanavond maar weer ingepakt
neuh...drinkt nog steeds geen wijn
MarthaMartha schreef:
hé, van harte gefeliciteerd met je man he!!!
wat zei hij van zijn boek???????
henriët schreef:oh meid,Jo-Ann schreef:en dan kom ik in de chat om te weten of ik in het rijtje hoor.............
ben je weg!!!!
tja,
er zijn grenzen.. natuurlijk..
maarre.. btw.. jou had ik niet deze eis gegeven..
dus voor jou:
ja ook JIJ staat in het rijtje!!
jvdg schreef:Vertel, vertel....
Ik ben dol op complimentjes.![]()
jvdg schreef:henriët schreef:meestal strijk ik bij bepaalde peronen over mn hart.. maar nee ik ben streng nu..
in de chat.... daar hoor je t...![]()
Ik moet echt naar bed.
helma schreef:MarthaMartha schreef:
hé, van harte gefeliciteerd met je man he!!!
wat zei hij van zijn boek???????
Nou..er lagen vanmorgen wat kinderen tussenin en een van de kinderen zei heel enthousiast: u krijgt een kado wat u al twee keer hebt gehad![]()
dus het verrassingseffect was min of meer verloren gegaan
Het boek heeft hij minzaam in ontvangst genomen en ik ben heel benieuwd of het met vaderdag weer ingepakt gaat worden
heeft het een eigen site? of hoe heet die winkel??Lassie schreef:.....ze in a'sfoort een christelijke boekhandel hebben waar ze enorm veel 2e handsboeken verkopen?
.....je daar echt uren door kan brengen.
.....ik daar een boek in de opruiming heb gekocht.
Lassie schreef:.....ze in a'sfoort een christelijke boekhandel hebben waar ze enorm veel 2e handsboeken verkopen?
.....je daar echt uren door kan brengen.
.....ik daar een boek in de opruiming heb gekocht.
nast Emaüs, dat kringloopwinkeltjeLassie schreef:er zijn er twee he in a'sfoort. k Weet niet waar je geweest bent?
oke, dan hebben we het over dezelfde. Vandaag was er best veel (ook buiten en binnen).helma schreef:nast Emaüs, dat kringloopwinkeltjeLassie schreef:er zijn er twee he in a'sfoort. k Weet niet waar je geweest bent?
ben ik heel benieuwd naar de andere