Wist je dat [9] ...
Re: Wist je dat [9] ...
Wat dat de inburgeringscursus?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
volgens mij klopt je meter niet..Gijs83 schreef:...de verslavingsthermometer weer bijgewerkt is?
...dit het volgende resultaat opleverde?
...relatief meer gaan forummen: Ber10e, Ariene, BJD en zuster elly
...min of meer gelijk gebleven(onze constante factors): Memento, Kaw, Mister en Channa
...relatief minder gaan forummen: Monique, JaCa, Fluitje
De anderen zitten er dus weer tussen in!
ik ben ook veeeel minder aan t forummen
Een vriendelijk woord hoeft niet veel tijd te kosten maar de echo ervan duurt eindeloos....
en ik ook, volgens mij ben ik drastisch gedaaldhenriët schreef:volgens mij klopt je meter niet..Gijs83 schreef:...de verslavingsthermometer weer bijgewerkt is?
...min of meer gelijk gebleven(onze constante factors): Memento, Kaw, Mister en Channa

door alle toetsen en voorbereidingen etc.
Wie zoveel doet dat hij structureel tijd tekort komt voor de Heere, doet meer aardse dingen dan God van hem vraagt.
Het was mondeling, dan hoor je geen hoofdlettersAfgewezen schreef:... mondeling Nederlands....hmprff schreef:ik een 8,3 heb voor mn mondeling nederlands!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Maar verder gefeliciteerd!

~~Soli Deo Gloria~~
- MarthaMartha
Hendrikus schreef:Het was mondeling, dan hoor je geen hoofdlettersAfgewezen schreef:... mondeling Nederlands....hmprff schreef:ik een 8,3 heb voor mn mondeling nederlands!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Niks gehoord anders...Hendrikus schreef:Het was mondeling, dan hoor je geen hoofdlettersAfgewezen schreef:... mondeling Nederlands....hmprff schreef:ik een 8,3 heb voor mn mondeling nederlands!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()

Hoe kom je eigenlijk aan die cijfers, Gijs?henriët schreef:volgens mij klopt je meter niet..Gijs83 schreef:...de verslavingsthermometer weer bijgewerkt is?
Want er klopt helemaal niets van, volgens mij.
Het gaat naar het gemiddeld aantal berichten per dag. Dus de vraag is eigenlijk hoe vaak post iemand wat op het forum.Tiberius schreef:Hoe kom je eigenlijk aan die cijfers, Gijs?henriët schreef:volgens mij klopt je meter niet..Gijs83 schreef:...de verslavingsthermometer weer bijgewerkt is?
Want er klopt helemaal niets van, volgens mij.
Je kunt de gegevens zien in iemand profiel. Wellicht dat 'verslavingsthermometer' niet zo'n goede term is.
...ik tijdens m'n werk niet goed ben geworden
...ik het snel ff heb afgemaakt, met de franse slag
...ik daarna naar huis ben gegaan
...ik onderweg last kreeg van m'n knieen
...ik nu enorm pijnlijke knieen heb.
...ik het snel ff heb afgemaakt, met de franse slag
...ik daarna naar huis ben gegaan
...ik onderweg last kreeg van m'n knieen
...ik nu enorm pijnlijke knieen heb.
Gijs, als je de mate van verslaving wil weten, moet je niet afgaan op het aantal postings, maar de tijdsduur welke de mensen op het forum actief bezig.
Waarbij dan ook nog rekening moet worden gehouden met de tijd dat de site openstaat terwijl er niet meegelezen wordt.
Waarbij dan ook nog rekening moet worden gehouden met de tijd dat de site openstaat terwijl er niet meegelezen wordt.
Dat valt dus niet te controleren of kun jij dat weljvdg schreef:Gijs, als je de mate van verslaving wil weten, moet je niet afgaan op het aantal postings, maar de tijdsduur welke de mensen op het forum actief bezig.

Nee.Gijs83 schreef:Dat valt dus niet te controleren of kun jij dat weljvdg schreef:Gijs, als je de mate van verslaving wil weten, moet je niet afgaan op het aantal postings, maar de tijdsduur welke de mensen op het forum actief bezig.
Maar als ik dat wel zou kunnen, zou ik het zeker niet doen.
- MarthaMartha
jvdg schreef:Nee.Gijs83 schreef:Dat valt dus niet te controleren of kun jij dat weljvdg schreef:Gijs, als je de mate van verslaving wil weten, moet je niet afgaan op het aantal postings, maar de tijdsduur welke de mensen op het forum actief bezig.
Maar als ik dat wel zou kunnen, zou ik het zeker niet doen.

Als de moed je in de schoenen zinkt, ga dan eens op je kop staan!
Ons forum kent niet echt een Big Brother.MarthaMartha schreef:![]()
pffff.... wát een opluchting

Wat niet weg neemt dat een ieder scherp in de gaten wordt gehouden.

- Wilma van den Berg
...ik al meerdere keren gevraagd ben om het kerstverhaal te vertellen voor de bijeenkomst van de verenigingen op 2e Kerstdag
...maar ik dan in de zorg moet (moet zeggen: mag!) werken en het dus niet door kan gaan
...ze heel moeilijk mensen kunnen vinden
...ik me afvraag of er dus dit jaar wel een verhaal komt....
...maar ik dan in de zorg moet (moet zeggen: mag!) werken en het dus niet door kan gaan
...ze heel moeilijk mensen kunnen vinden
...ik me afvraag of er dus dit jaar wel een verhaal komt....
Ons geloof wankelt weleens maar Gods trouw nooit!