De tandarts.....vind je het ook zo erg??

jvdg

Re: De tandarts.....vind je het ook zo erg??

Bericht door jvdg »

Gijs83 schreef: Dan hoef je nog eens bang te zijn voor de tandarts op zichzelf! Je kunt dus ook bang zijn voor de rekening van de tandarts. Wie is er tegenwoordig niet bang voor z'n geld?
Heb daar geen enkel probleem mee, ik ga gewoon niet naar de tandarts........
zusterelly

Bericht door zusterelly »

jvdg schreef:
Gijs83 schreef: Dan hoef je nog eens bang te zijn voor de tandarts op zichzelf! Je kunt dus ook bang zijn voor de rekening van de tandarts. Wie is er tegenwoordig niet bang voor z'n geld?
Heb daar geen enkel probleem mee, ik ga gewoon niet naar de tandarts........
:OO3 :haha
Genade is enerzijds: niet krijgen wat ik wel heb verdiend, en anderzijds: wel krijgen wat ik niet heb verdiend.
accoord

Bericht door accoord »

Ach, ik heb altijd weer een voldaan gevoel als ik bij die kerel vandaan kom.
Zo, 't is weer flink herfst geweest zeg, krijg ik dan weer te horen wanneer ik noodzakelijkerwijs weer aan een zenuwbehandeling toe ben. Je doet het goed hoor! zegtie dan tegen me terwijl die flink aant raggen is met die boor. Als ik geluk heb nog een schouderklopje erbij. En dat geeft wel weer een kick, zo'n pluim.
Vaak kijk ik naar het schilderijtje wat op het plafond geschroefd is...
judith

Bericht door judith »

vindi k heeel niet erg.
kom er bijna nooit!
Genade: niet goedkoop maar wel gratis.
Lassie

Bericht door Lassie »

sinds ik verkerin heb, heb ik geen last van gaatjes, tandsteen, afgesleten tanden etc... :jongle Maar mijn vriend is 11 jaar niet geweest en heeft 3 gaatjes, 3 kiezen die er uit moeten. Dus dat valt best mee.

En die rekening van 19 euro voor een controle 2 keer per jaar? Nou dat is niks. Zelfs voor mij niet.
jvdg

Bericht door jvdg »

Lassie schreef:sinds ik verkerin heb, heb ik geen last van gaatjes, tandsteen, afgesleten tanden etc... :jongle
Zo zie je maar, waar de liefde al niet goed voor is! :)
Lassie

Bericht door Lassie »

jvdg schreef:
Lassie schreef:sinds ik verkerin heb, heb ik geen last van gaatjes, tandsteen, afgesleten tanden etc... :jongle
er was weinig meer te vullen etc denk ik. Met 1 verstandskies die al getrokken is.

Maar goed ik heb van mijn 3e tot m'n 20e last gehad van mijn gebit, puur door de tandarts die ik (tot m'n 4e) gehad heb. Ik bespaar jullie mijn verhaal want dan krijg je echt de zenuwen voor de tandarts en dat wil ik jullie niet aan doen.

In maart nog 1 keer bij mijn tandarts en dan ga ik hier in a'sfoort 1 zoeken. Best jammer wat mijn tandarts in Kampen is echt zo'n goeie tandarts. Rustig, alles vertellen, neemt de tijd voor je ook als je vragen heb.... echt een TOP.
refo

Bericht door refo »

Lassie schreef:
jvdg schreef:
er was weinig meer te vullen etc denk ik. Met 1 verstandskies die al getrokken is.

Maar goed ik heb van mijn 3e tot m'n 20e last gehad van mijn gebit, puur door de tandarts die ik (tot m'n 4e) gehad heb. Ik bespaar jullie mijn verhaal want dan krijg je echt de zenuwen voor de tandarts en dat wil ik jullie niet aan doen.

In maart nog 1 keer bij mijn tandarts en dan ga ik hier in a'sfoort 1 zoeken. Best jammer wat mijn tandarts in Kampen is echt zo'n goeie tandarts. Rustig, alles vertellen, neemt de tijd voor je ook als je vragen heb.... echt een TOP.
Ik denk dat je wel in Kampen moet blijven. Ze zitten allemaal vol.

En hoe kan een tandarts tot je vierde iets doen waardoor je tot je 20e last hebt?
--------------
Voorts ben ik van mening dat portretten van oudvaders, reformatoren en andere theologen niet zouden moeten worden toegestaan als avatar.
Lassie

Bericht door Lassie »

tot m'n 4e heb ik een tandarts gehad uit het buitenland die bij mij een tand wilde trekken( ja een tand, die heeft alles te maken met mijn voorgeschiedenis 0-4 jaar). Op m'n 4e jaar zijn we naar een andere tandarts gegaan.
janP95

Bericht door janP95 »

je moet gewoon nooit gaan aleen als je al wat voelt (maar dan is het wel te laat) :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi :humhihi
caprice

Bericht door caprice »

We zullen de beste man morgen maar weer eens een bezoekje brengen.
Gewetensbezwaarde trouwambtenaar - 'De totalitaire staat werpt het geweten van haar burgers weg als een waardeloos vod'
Dr. J.H. Bavinck
helma

Bericht door helma »

ik ben ein-de-lijk zo dapper geweest om een afspraak te maken met de Man
nu leef ik in twee tijdperken; het tijdperk vóór de afspraak en het tijdperk nà :bobo
Rens

Bericht door Rens »

accoord schreef:..........aan een zenuwbehandeling toe ben........
brrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr, ik moet er niet aan dénken...................
Moderatorbericht:
Rens is overleden op 27 april 2010
http://www.refoforum.nl/forum/viewtopic ... 0&start=60
Hendrikus

Bericht door Hendrikus »

caprice schreef:We zullen de beste man morgen maar weer eens een bezoekje brengen.
ach, durf je niet alleen?
~~Soli Deo Gloria~~
Tiberius
Administrator

Bericht door Tiberius »

helma schreef:ik ben ein-de-lijk zo dapper geweest om een afspraak te maken met de Man
nu leef ik in twee tijdperken; het tijdperk vóór de afspraak en het tijdperk nà :bobo
Vergeet niet, dat jij gewoon die man zijn klant bent. Als jij een behandeling niet wil, gebeurt het ook niet.
Plaats reactie