ja baas, jij begonJongere schreef:Goed, on-topic.
Preken beluisteren op internet
Re: Preken beluisteren op internet
~~Soli Deo Gloria~~
-
Johannes 3:16
Hij noemde deze manier van zingen EERBIEDIGJongere schreef:Ik heb overigens - even off-topic - nog nooit zó langzaam horen zingen als de eerste psalm in de preek van ds. Du Marchie over Handelingen 16.-DIA- schreef:Jammer dat Ds. E. Du Marchie van Voorthuysen bijna niet te verstaan is...
-DIA SPORA-
Luister maar...
Wat leuk dat je dat even hebt geselecteerd! Je hoort dan precies hoe solide de onderbouwing is. 't Is alleen maar gevoel, alleen maar zéggen dat het eerbiedig is, even je hoofd schudden over de kerken waar het sneller gaat, och och - en dat is het dan.Johannes 3:16 schreef:Hij noemde deze manier van zingen EERBIEDIGJongere schreef:Ik heb overigens - even off-topic - nog nooit zó langzaam horen zingen als de eerste psalm in de preek van ds. Du Marchie over Handelingen 16.-DIA- schreef:Jammer dat Ds. E. Du Marchie van Voorthuysen bijna niet te verstaan is...
-DIA SPORA-![]()
Luister maar...
Leuk als tijdsbeeld, als document van vroeger. En nu gauw het museum in!
~~Soli Deo Gloria~~
Tsja, waar de één van in de lach schiet noemt de ander het eerbiedig.
Hedendaagse bijbelstudie is voor een belangrijk deel het elimineren van theologische contradicties.
-
Oude Paden
Zonder die mensen te hoeven volgen in hun gedachtegang, kun je ze wel respecteren! toch!
Ze deden het naar mijn mening uit volle overtuiging.......en waar hoor je dat nog!
Tegenwoordig moet alles beredeneerd kunnen worden.
Ik ben ook geen fan van zo langzaam zingen, maar respecteer Ds. Du Marchie's keuze wel.
Ze deden het naar mijn mening uit volle overtuiging.......en waar hoor je dat nog!
Tegenwoordig moet alles beredeneerd kunnen worden.
Ik ben ook geen fan van zo langzaam zingen, maar respecteer Ds. Du Marchie's keuze wel.
(en dat is drie)
Ach laat die gemeentes toch hun gang gaan.
Ik ben het er ook niet mee eens.
Maar respecteer hun "traditie".
Het staat het Evangelie toch niet in de weg?
Ik ben het er ook niet mee eens.
Maar respecteer hun "traditie".
Het staat het Evangelie toch niet in de weg?
Nee, en toch was hij voor zijn bekering heel anders gewend.Jongere schreef:Ik heb overigens - even off-topic - nog nooit zó langzaam horen zingen als de eerste psalm in de preek van ds. Du Marchie over Handelingen 16.-DIA- schreef:Jammer dat Ds. E. Du Marchie van Voorthuysen bijna niet te verstaan is...
-DIA SPORA-
De halve waarheid is funester dan de onjuistheid (E. von Feuchtersieben)
En ik maakte er vier van.Jongere schreef:![]()
(en dat is drie)
Maar het moest even.
ja, je hebt wel wat losgemaaktJongere schreef:![]()
(en dat is drie)
Laatst gewijzigd door Hendrikus op 31 okt 2008, 23:55, 1 keer totaal gewijzigd.
~~Soli Deo Gloria~~
- Oude-Waarheid
Sorry sorry sorry!!Jongere schreef:![]()
(en dat is drie)
Zou bijna zeggen verbeter de ........ begin bij u zelf.
Als je dat gewend bent en je komt in onze OGGinN gemeente dan denk je wat zingen die snel....-DIA- schreef:
Het zangtempo ligt bij de OGGiN en verwanten toch altijd vrij laag...
-DIA-
Waarschijnlijk was dat in scheveningen??? Daar zongen ze zo langzaam met allemaal draaien dat je tussendoor makkelijk nog iets tegen je buurman kon zeggen.Hendrikus schreef:Gi - gan - tisch! En dan al die glibberverbindingen van de eeeeeene toooooooon naaaaaaar deee aaaaaaaaaaaaannndeeereeee....Jongere schreef:Ik heb overigens - even off-topic - nog nooit zó langzaam horen zingen als de eerste psalm in de preek van ds. Du Marchie over Handelingen 16.-DIA- schreef:Jammer dat Ds. E. Du Marchie van Voorthuysen bijna niet te verstaan is...
-DIA SPORA-
-
Johannes 3:16
"Zing niet zo snel joh!!"albion schreef: Waarschijnlijk was dat in scheveningen??? Daar zongen ze zo langzaam met allemaal draaien dat je tussendoor makkelijk nog iets tegen je buurman kon zeggen.
Johannes 3:16 schreef:"Zing niet zo snel joh!!"albion schreef: Waarschijnlijk was dat in scheveningen??? Daar zongen ze zo langzaam met allemaal draaien dat je tussendoor makkelijk nog iets tegen je buurman kon zeggen.