mijn zoon nam het mee van de schoolbieb
leuk, maar er zijn zoveel boeken met een dergelijk kaft, welke is het?Erasmiaan schreef:
Ik kreeg het van een vriend.
Volgens mij is het de Dogmatiek van van Ds. G.H. KerstenMarthaMartha schreef:leuk, maar er zijn zoveel boeken met een dergelijk kaft, welke is het?Erasmiaan schreef:
Erskine? Kersten?
DE GEREFORMEERDE DOGMATIEK-DIA- schreef:Volgens mij is het de Dogmatiek van van Ds. G.H. KerstenMarthaMartha schreef:leuk, maar er zijn zoveel boeken met een dergelijk kaft, welke is het?Erasmiaan schreef:
Erskine? Kersten?
In het embleempje op de kaft zitten ook de letters GHK verwerkt.
-DIA-
Inderdaad.-DIA- schreef:Volgens mij is het de Dogmatiek van van Ds. G.H. KerstenMarthaMartha schreef:leuk, maar er zijn zoveel boeken met een dergelijk kaft, welke is het?Erasmiaan schreef:
Erskine? Kersten?
In het embleempje op de kaft zitten ook de letters GHK verwerkt.
-DIA-
-DIA- schreef:Nu even geen boek. Ik ben DE SAAMBINDER aan het lezen.
Er staat een heel helder artikel in van Ds. G.J.N. Moens over het
gebruik van de HSV.
-DIA-
Mogen wij meelezen?-DIA- schreef:Nu even geen boek. Ik ben DE SAAMBINDER aan het lezen.
gebruik van de HSV.
-DIA-
Volgens mij is dit artikel al eens eerder hier op refoforum geplaatst. Het was eerder in classicale kerkbode Middelburg geplaatst toen werd er hier al gesuggereerd, dat ik wel goed was om dit artikel in de Saambinder te publiceren. Dat is dus waarschijnlijk gebeurt(als het om hetzelfde artikel gaat).Ariene schreef:Mogen wij meelezen?-DIA- schreef:Nu even geen boek. Ik ben DE SAAMBINDER aan het lezen.
gebruik van de HSV.
-DIA-
Yep, je heb gelijk.Gijs83 schreef:Volgens mij is dit artikel al eens eerder hier op refoforum geplaatst. Het was eerder in classicale kerkbode Middelburg geplaatst toen werd er hier al gesuggereerd, dat ik wel goed was om dit artikel in de Saambinder te publiceren. Dat is dus waarschijnlijk gebeurt(als het om hetzelfde artikel gaat).Ariene schreef:Mogen wij meelezen?-DIA- schreef:Nu even geen boek. Ik ben DE SAAMBINDER aan het lezen.
gebruik van de HSV.
-DIA-
Ariene schreef:Vraag;
mijn man wil graag de Institutie.
Nu zie ik dat hij in veel versies te koop is.
welke raden jullie aan?