Die vind ik eigenlijk de minste.Ariene schreef:Vooral de laatste
Maar goed, smaakn verskilt

Die vind ik eigenlijk de minste.Ariene schreef:Vooral de laatste
werkse! ('k moet er even niet aan denken, maar goed, daarvoor heb ik ook al een intensieve werkdag achter de rug)Ariene schreef:'k ga nu naar de bijbelkring.
Daarna naar mijn werk.
Hendrikus schreef:bijna goed: maak van de g een chjudith schreef:.categisatie(schrijf je dat zo?)
bijna goed: maak van de b's gewoon p'sjudith schreef:En nu zit ik achtr de labtob
yepjudith schreef:Hendrikus schreef:bijna goed: maak van de g een chjudith schreef:.categisatie(schrijf je dat zo?)
bijna goed: maak van de b's gewoon p'sjudith schreef:En nu zit ik achtr de labtob
Dank jullie wel....voor de verbetering!![]()
Ik ben nou eemaal niet goed in spellen...en zeker niet van zulke moeilijk woorden....Laptop...je schrijft t dus gewoon zo..of niet
Zie hier:zusterelly schreef:Net de nationale bijbeltest gedaan, 51 punten (max. 60 punten te behalen) 2 domme fouten gemaakt
Hebbie die foto's van ikkes nog?...kan je die miss doormailen..als je ze nog heb?Ichtus schreef:vandaag een digitaal album samenstellen. Dan kunnen de foto's ook weer van mn pc. Die vreten nogal veel schijfruimte...
even uitwaaien op het strand! Je treft het met het weer!MarthaMartha schreef:straks naar den Haag voor een congres ..................
jaja, om kwart voor 6 stond ik op het strand bij Scheveningen (terugrijden is aansluiten in de file, daar had ik geen zin in), ben tegen 7 uur de terugreis begonnen, onderweg ergens gegeten en nu weer thuis....albion schreef:even uitwaaien op het strand! Je treft het met het weer!MarthaMartha schreef:straks naar den Haag voor een congres ..................