Gezondheid!

Sport jij wel eens?

Ja, ik doe aan teamsport
5
17%
Ja, ik sport individueel in de sportschool
1
3%
Ja, ik sport individueel BUITEN de sportschool
5
17%
Ja, ik kijk sport
0
Geen stemmen
Ik zou t eigenlijk wel moeten doen maar... (Verklaar je nader!)
11
37%
Nee! (Verklaar je nader!)
8
27%

Totaal aantal stemmen: 30

Marnix

Bericht door Marnix »

Adorote schreef:Elke dag zou men anderhalf uur tot twee uur moeten wandelen , tevens bidden overdenken en mediteren, Dit alles een zeer gezonde bezigheid voor geest en lichaam .
Vooral mensen met een kantoorbaan. Maar ja... staat er niet geschreven:

Welzalig de man die niet wandelt?
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Ma Vis schreef:60% sport dus niet.
Da's best wel toch?
Of graag niet dus is het redelijk gematigd....
Marnix

Bericht door Marnix »

Breekijzertje schreef:
Da's best wel toch?
Zou ook 60 procent van de forummers hier overgewicht hebben? :)
Do not waste time bothering whether you ‘love’ your neighbor; act as if you did. As soon as we do this we find one of the great secrets. When you are behaving as if you loved someone, you will presently come to love him."
Breekijzertje

Bericht door Breekijzertje »

Marnix schreef:
Breekijzertje schreef:
Da's best wel toch?
Zou ook 60 procent van de forummers hier overgewicht hebben? :)
Denk dat jvdg alleen al goed is voor die 60%..... :D
-Anne-

Kleine damesmaat mooi merk kinderkleding.

Bericht door -Anne- »

Ma Vis schreef:
edele strijdster schreef:@Ma Vis.. Lang geleden Herbalife geprobeerd in de omgekeerde volgorde, maar ik kwam geen kilo aan. 'k Zit nl. met het zelfde probleem als jou, al weeg ik net over de 50 kilo :cry:
Tja, en vooral die kinderkleding, dat vin'k het grootste probleem...
Onterecht hé? Waarom wel op elke straat hoek een winkel met grotematendameskleding maar geen eentje met kleinematendameskleding?
Nou! Iemand die me een kleinematendameskledingzaak zou kunnen aanwijzen krijgt een kadobon van de betreffende zaak!

Herballife heb ik ook geprobeerd :( Krijg volgende week weer een consulent op bezoek :( .
Dan 6 shakes op een dag als aanvulling van de normale maaltijd. Met nog eens extra tussendoortjes.
Je zou toch al dik moeten worden als je het léést...
Ik heb precies hetzelfde.
Dieeten van de dokter, geen koffie maar thee, i.pv. een koekje een snickers erbij, maar het hielp allemaal niets.
Ik was 1 kg aangekomen in 2a3 maanden.
Hier had ik dus al snel genoeg van en ben het maar gaan accepteren dat ik gewoonweg niet dikker wordt.
Maar 1 maatje groter qua kleding zou heel erg fijn zijn.
Om naar kinderwinkels te gaan heb ik eigenlijk een beetje een hekel aan maar soms is het niet anders.
Bij H&M kan ik goed slagen, maar wou graag ook wel eens iets anders.
Nu heb ik een kinderkledingmerk gevonden (best vrouwelijk/klassiek maar toch ook wel sportief) wat mij aanstaat.
En deze gaan tot en met maat 176.
In Barneveld bij Little Rose hebben ze deze grote maten dit seizoen al en heb daar dus ook een aparte wikkelballonrok gekocht met een leuke longsleeve.
Ik weet niet of je eerder van dit merk hebt gehoord "Pour la Fille".
Ik ben er helemaal verzot op en heb deze week direkt een hyves-site gemaakt waar iedereen gezellig mee kan kletsen over dit fantastische merk.

http://pour-la-fille.hyves.nl/

Kom ook eens kijken, je kan zelfs al een tipje van de sluier zien voor de komende zomercollectie. (moet je wel even lid worden anders zie je niets.
Ik ben hier in ieder geval zeer tevreden over, en mijn dochter ook.
Maar ik ben blij dat er meerdere mensen dit probleem hebben.
Mijn ma zegt altijd... als je maar 40 bent geweest, dan krijg je wel een buikje.
Nou... nog maar even 5 jaar afwachten dan

Groetjes
Anne
Lourens

Re:

Bericht door Lourens »

Daphne schreef:
Daphne schreef:Lache joh dat de optie: Ik kijk sport geheel niet is aangvinkt nog :)

pcies... maar k vind t wel keurig dat nog niemand deze optie heeft gekozen! :mrgreen:
Ik had deze optie eigenlijk in moeten vullen. Maar ik heb degene gekozen dat ik eigenlijk meer moet sporten.

Maar: ik kijk sport is echt op mij van toepassing. Als wedstrijdsecretaris en sinds een week oud-secretaris van een voetbalvereniging ging ik iedere zaterdag kijken bij ons 1e elftal. Daarnaast de wedstrijden van mijn zoon zoveel mogelijk bezoeken.

Binnenkort trouwens zelf weer voetballen. Iedere woensdagavond met de 45+ -ers zoals kinderen ook doen. Even lekker een partijtje.
Vertel God niet hoe groot jouw storm is. Vertel de storm hoe groot jouw GOD is !!!
Plaats reactie