Ichtus schreef:Ichtus schreef:mensen die onder de maximale snelheid gaan rijden waar het absoluut niet nodig is![]()
Lassieee
![]()

Ichtus schreef:Ichtus schreef:mensen die onder de maximale snelheid gaan rijden waar het absoluut niet nodig is![]()
Lassieee
![]()
Hendrikus schreef:Er zijn ook recensies waar zoveel onzin in staat - daar moet je welAnder schreef:Tja, er zijn boeken waar zoveel onzin in staat.... Dan moet je wel uitgebreid recenseren.zusterelly schreef:Recensies die zo lang zijn dat ik denk: ga zelf een boek schrijven over dat onderwerp.![]()
ach, laat maar
Nee, JvdG, ik bedoel helemaal niks
helma schreef:de mensen met lege flessen bij de aldi
tegenwoordig hebben ze geen loket meer maar moet je die bij één kassa inleveren. deze mensen krijgen voorrang en hoeven niet in de (altijd lange) rij aan te sluiten.
zaterdag was ik eindelijk aan de beurt toen er iemand de winkel binnenkwam, vooraan bij de kassa ging staan en zijn flessen inleverde, net voordat de cassiere mij zou helpen
HONDERDACHTENZESTIG LEGE FLESSEN
![]()
![]()
![]()
![]()
Helma heeft zich ongetwijfeld óók verwonderdBonny schreef:ergert u niet, verwondert u slechts!
Hendrikus schreef:helma schreef:de mensen met lege flessen bij de aldi
tegenwoordig hebben ze geen loket meer maar moet je die bij één kassa inleveren. deze mensen krijgen voorrang en hoeven niet in de (altijd lange) rij aan te sluiten.
zaterdag was ik eindelijk aan de beurt toen er iemand de winkel binnenkwam, vooraan bij de kassa ging staan en zijn flessen inleverde, net voordat de cassiere mij zou helpen
![]()
![]()
![]()
Helma heeft zich ongetwijfeld óók verwonderdBonny schreef:ergert u niet, verwondert u slechts!
helma schreef:de mensen met lege flessen bij de aldi
![]()
![]()
![]()
![]()
Allemaal leeggedronken op de herfstmeeting?MarthaMartha schreef:helma schreef:de mensen met lege flessen bij de aldi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja met zijn vijven......Tiberius schreef:Allemaal leeggedronken op de herfstmeeting?MarthaMartha schreef:helma schreef:de mensen met lege flessen bij de aldi
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
MarthaMartha schreef:ja met zijn vijven......Tiberius schreef: Allemaal leeggedronken op de herfstmeeting?
daarna trokken we nummertjes voor de wc....
Kamerbreed.Gijs83 schreef:MarthaMartha schreef:ja met zijn vijven......Tiberius schreef: Allemaal leeggedronken op de herfstmeeting?
daarna trokken we nummertjes voor de wc....(en we hadden extra breed toiletpapier tot onze beschikking
)!
Gijs83 schreef:MarthaMartha schreef:ja met zijn vijven......Tiberius schreef: Allemaal leeggedronken op de herfstmeeting?
daarna trokken we nummertjes voor de wc....(en we hadden extra breed toiletpapier tot onze beschikking
)!